تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت مدیریت شهری اهواز است

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: اتمام و ساماندهی پروژه‌های نیمه تمام اولویت مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس دغاغله در دومین جلسه پایش پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: برگزاری جلسات پایش پروژه‌های عمرانی به منظور بررسی پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌ها و کنترل کیفیت اقدامات صورت گرفته در اجرای برنامه زمان‌بندی پروژه‌ها و تسریع در اتمام آنها حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و ساماندهی آنها در سطح مناطق از اولویت‌های شهرداری است، افزود: بررسی معضلات اجرایی پروژه‌های عمرانی از دیگر موضوعاتی است که در این راستا به آن پرداخته می‌شود.

معاون شهردار اهواز راه برون رفت از مشکلات و معضلات پروژه‌های عمرانی در سطح مناطق را هماهنگی کامل درون حوزه‌ای در مناطق دانست و ادامه داد: افزایش دقت و نظارت بر فعالیت‌های عمرانی در شهر، راه‌اندازی هرچه سریع‌تر اکیپ‌های امانی جهت ترمیم آسفالت و نوارهای حفاری، بهسازی معابر، ترمیم و بازسازی پیاده‌روها و جداول فرسوده در سطح مناطق و نواحی در اولویت قرار دارد.

در پایان جلسه مقرر شد، مدیران مناطق هشتگانه در اسرع وقت وضعیت کلیه قراردادهای عمرانی مفتوح در سطح منطقه را مشخص و بودجه سال آینده را به صورت واقعی برآورد و به این معاونت اعلام کنند. این جلسه با حضور مدیران مناطق سه، شش و هفت مدیران ارشد معاونت و معاونان فنی و عمرانی مناطق هشتگانه در سالن جلسات معاونت فنی و عمرانی برگزاری شد.

کد خبر 530450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.