سپاهان ۴ _  زندی بتن کلاردشت صفر/ عبور از کلاردشت برای رسیدن به گیتی پسند!

سپاهان با نتیجه چهار بر صفر زندی بتن را در هم کوبید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپاهان از ساعت ۱۷ امروز پنجشنبه - ۲۹ مهر ماه - در سالن آبفا اصفهان میزبان زندی بتن کلاردشت بود که در نهایت با نتیجه چهار بر صفد از شد حریف شمالی خود گذشت تا علاوه بر ثبت سومین پیروزی در این فصل، با گیتی پسند هم امتیاز شود.

بازی تیم‌های سپاهان و زندی بتن کلار دشت

سالن: آبفا اصفهان

سپاهان اصفهان: محمد زارعی - محمد احمدی - محمد بیانی - محمد علی میرزائر - میلاد چراغی - مراد ناظری - رضا آبگون - حسن نژاد - بابک نصیری - امیررضا خون جهان - فرشاد شارقی - سعید مارانی

سرمربی سپاهان: احمد باغبانباشی

زندی بتن کلار دشت: نادر حنیفی - رشید قلی پور - سامان قزوینی پور - محسن لطفی - محسن منتظمی - ابولفضل مینویی - سجاد امینی - شهرام شریف زاده - رحمان مارانی - رضا سپندار - سعید بای اسلامی - علی احسانی

سرمربی زندی بتن: مجید رئیسی

گل‌ها: مراد ناظری (دقیقه ۹ و ۱۵- برای سپاهان) - محمد زارع (دقیقه ۲۱- برای سپاهان)

شرح بازی:

بازی متعادل آغاز شد و هر دو تیم برای رسیدن به گل اول تلاش کردند. رفته رفته سپاهان با برتری در جنگ‌های میانه میدان، نبض بازی را به دست گرفت. با این حال بازیکنان زندی بتن دو موقعیت خطرناک را به دست آوردند تا سپاهان کمی دست به عصا تر ادامه دهد.

سپاهان دقایقی بعد به گل رسید تا از حریف پیش بیافتد. بعد از گل چند دقیقه‌ای فشار زندی بتن افزایش یافت ولی عملکرد درخشان میرزایی، مانع از جبران گل خورده از سوی میهمان شد. مقاومت سپاهان نتیجه داد و نه تنها زندی بتن به عقب رفت، بلکه مراد ناظری این تیم را به گل دوم رساند.

پس از این گل زندی بتن شدت حملاتش را افزایش داد اما آن سوی میدان هم سپاهان ضدحملاتی را زد تا این تیم خیالش از دفاع و دروازه‌اش، آسوده نشود. در لحظات پایانی نیمه نخست، پنج خطا سپاهان تکمیل شد تا زندی بتن صاحب یک ضربه پنالتی از نقطه دوم شود و اعتراض شدید کادر سپاهان را به همراه داشت. شریف زاده این پنالتی را به تیرک کوبید تا این فرصت مناسب هم برای زندی بتن از دست برود. ثانیه‌های پایانی نیز با فشار شدید زندی بتن سپری شد اما حاصلی برای این تیم شمالی در بر نداشت تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان خاتمه یابد.

نیمه دوم فوق العاده برای سپاهان آغاز شد و کاپیتان این تیم با چیپی تماشایی سپاهان را به گل سوم رساند. پس از این گل بازیکنان زندی بتن به نیمه زمین سپاهان آمدند اما باز هم این تیم اصفهانی که حملات زهرداری پایه می‌ریخت.

بازی در اواسط این نیمه به مساوات کشیده بود تا زارع دوباره در دقیقه ۳۴ گلزنی کرد تا اختلاف به چهار گل برسد. پس از این گل زندی بتن سیستم بازی را به پنج صفر تغییر داد تا شکست را سبک تر کند. با این وجود در نتیجه بازی تغییری ایجاد نشد.

شرح گل‌ها و دقایق حساس:

دقیقه ۹- با توپ گیری سپاهانی‌ها مراد ناظری با گلر زندی بتن تک به تک شد و با بغل پا دروازه را گشود.

دقیقه ۱۰- زهر ضد حمله سریع زندی بتن را میرزایی گرفت.

دقیقه ۱۱- محمدعلی میرزایی شوت و ریباند را با دبل سیوی تماشایی دفع کرد.

دقیقه ۱۵- شوت ناظری گلر زندی بتن را تسلیم کرد تا دبل او در نیمه نخست ثبت شود.

دقیقه ۱۸- شوت قلی پور را میرزایی با شیرجه تماشایی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۹- پنالتی شریف زاده از نقطه دوم به تیرک خورد.

دقیقه ۲۰- شوت بازیکن زندی بتن را میرزایی ابتدا ناقص دفع کرد و بابک نصیری در آستانه ورود توپ به دروازه، آن را زودتر از مهاجم زندی بتن بیرون کشید.

دقیقه ۲۱- فرار زارع گلر زندی بتن را جلوکشید اما محمد زارع با چیپی دیدنی توپ را از بالا سرش عبور داده و وارد دروازه کرد.

دقیقه ۳۴- محمد زارع با شوتی از سمت چپ، سپاهان را به گل چهارم رساند و او نیز دبل کرد.

دقیقه ۳۸- ضربه زارع روی کرنر ارسالی به شکل کوتاه، به تیرک خورد.

نکات ویژه:

* آرش جابری، رئیس سازمان لیگ و محمد رضا ساکت، مدیر عامل باشگاه سپاهان در ورزشگاه حاضر و از نزدیک یه تماشا مسابقه نشستند.

کد خبر 530439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.