صحبت های جالب فاتی در خصوص شماره‌ مسی!

آنسو فاتی بازیکن جوان بارسا که از لاماسیا به تیم اصلی راه پیدا کرده؛ بالاخره قراردادش را با آبی اناری ها تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ آن‌سو فاتی یکی از بازیکنان جوان و خوش آتیه‌ای است که چند فصلی است علی رغم سن کمش از مدرسه فوتبال بارسلونا به تیم اصلی راه پیدا کرده و درخشش خوبی هم در این تیم داشته است.

این بازیکن حتی از زمانی که مسی رفته؛ صاحب شماره ۱۰ تاریخی شده که افتخارات زیادی با آن کسب شده است‌. عده‌ای این شماره را برای پسر بچه‌ای که تازه اول راه است سنگین می‌دانند که شاید زیر بار فشار له شود؛ ولی خود فاتی معتقد است میراث دار خوبی برای پیراهن مسی خواهد بود.

او که قراردادش رو به اتمام بود، خواهان تمدید بود اما خورخه مندس ایجنتش در کار اخلال ایجاد می‌کرد، ولی بالاخره امروز قراداد تا سال ۲۰۲۷ امضا شد تا فاتی آبی اناری پوش باقی بماند. او در کنفرانس مطبوعاتی‌اش هم حرف‌های جالبی زد.

فاتی گفت: اینجا یک ورزشگاه تاریخی است و من همیشه رؤیای بازی در نیوکمپ را داشتم. این رؤیا برای من و خانواده‌ام محقق شد، خیلی خوشحال هستم.

او در مورد اولین خاطره‌اش در ورزشگاه نیوکمپ گفت: بازی با اتلتیکو مادرید بود که ۱.۳ بردیم و آدریانو یک گل دیدنی زد. این اتفاق فراموش نشدنی است.

وی همچنین در خصوص ️احساساتش بعد از تمدید اظهار داشت: حضور برای چندین سال در اینجا آرزوی من است.
از باشگاه بخاطر اعتمادی که به من داشت سپاسگزارم. هرکاری برای باشگاه و لذت بردن هواداران انجام می‌دهم.
از هواداران بخاطر حمایتشان تشکر می‌کنم.

بازیکن بارسا در پاسخ به این سوال که ️از اولین بازی‌اش مقابل بتیس تا الآن چه چیزایی تغییر کرده؛ بیان داشت: من خیلی چیزها یاد گرفتم. روزها به سرعت می‌گذرند. و این برای من یک رؤیا است

فاتی در خصوص بازگشتش بعد از مصدومیت طولانی مدت هم گفت: روزی که برگشتم خیلی هیجان‌انگیز بود.

از فاتی در مورد ️شماره ۱۰ سوال شد و او جواب داد: همه از من همین سوال را می‌پرسند، درست است این شماره پیراهن لئو و بازیکنان قبل از اوست ولی من آرام هستم. این عدد ارزش زیادی به من می‌دهد. شماره ۱۰ فشار زیادی بر من وارد نمی‌کند. اما صحبت‌های زیادی مثل هیچکس مثل مسی نخواهد بود، هیچکس مثل پویول نخواهد بود، هیچکس مثل ژاوی نخواهد بود را می‌شنوید. من راه خودم را دنبال می‌کنم و این کاری است که باید انجام دهم.

وی ادامه داد: از تماشای هواداران در نیوکمپ لذت میبرم. رئال حریف بزرگی است و ما در خانه بازی می‌کنیم که این یک پوئن مثبت برای ما است.

این مهره‌ی جوان در مورد هدفش برای فصل آینده هم بیان داشت: می‌خواهم پیشرفت کنم و به تیم کمک کنم. من با ایجنتم صحبت کردم و گفتم که تنها هدفم ماندن در بارسلوناست. از حمایت همه تشکر می‌کنم. از باشگاه و رئیس باشگاه تشکر می‌کنم، همیشه میگویم حضور در بارسلونا رؤیای من است. من هرروز سخت تلاش خواهم کرد تا هر چیزی به باشگاه بدهم.

فاتی در خصوص اینکه ️ستاره بودن در بارسا فشار بیشتری به او وارد می‌کند؛ گفت: من آرام هستم، و این به لطف خانواده و اعضای باشگاه است. اکنون هیچ فشاری روی من وجود ندارد.

او در مورد ️پیشنهادات از سایر تیم‌ها اظهار داشت: من به خورخه گفتم که می‌خواهم بمانم و خیلی صریح در این باره با او صحبت کردم. بله من چندین پیشنهاد داشتم اما آرزوی من ماندن در بارسلونا بود. می‌خواهم به پیشرفت ادامه دهم، هنوز ابتدای کار است و باید پیشرفت کنم.

بازیکن بارسا در خصوص ️اولین الکلاسیکو بعد از رفتن لئو هم گفت: آنها (رئال) حریف بزرگی هستند، ما انگیزه زیادی داریم. تیم تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام خواهد داد. به تیم اعتماد کامل دارم. درست است که باید پیشرفت کنیم، ولی مثل همیشه به رقابت ادامه می‌دهیم و می‌خواهیم در نیوکمپ پیروز شویم.

در ادامه هم خوان لاپورتا رئیس بارسا که در مراسم تمدید قرارداد فاتی حاضر بود گفت: امروز یک روز عالی برای بارسلوناست. من همیشه می‌گفتم که آن‌سو برای رسیدن ما به اهدافمان کمک می‌کند، همچنین ما برای رسیدن آن‌سو به اهدافش کمک می‌کنیم. از خورخه مندز بابت مذاکرات خوب تشکر می‌کنم. همه ما خوشحالیم‌. فاتی یکی از بازیکنانی است که می‌خواهیم برای مدت طولانی در بارسلونا بماند. او در حال رشد و پیشرفت است و ما بهش کمک می‌کنیم و نمی‌خواهیم هیچ فشاری روی او ایجاد کنیم. فاتی استعداد زیادی دارد، امروز میبینم که طرفداران فاتی برای حمایت از او از گینه آمده‌اند. این استعداد جدید کاتالان از گینه است.

کد خبر 530423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.