تمامی معابر شهر در دوره جدید آسفالت می‌شود

شهردار یاسوج گفت: شهرداری در دوره جدید همه معابر یاسوج را روکش یا آسفالت می‌کند.

به گزارش ایمنا، نستهن مقدم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زیرساخت‌های معابر یاسوج از گذشته مستهلک بوده و شهرداری طی سال‌های اخیر حجم بالایی آسفالت به خصوص در محلات حاشیه‌ای را انجام داده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰۰ تن قیر برای آسفالت معابر شهر یاسوج خریداری شده است، افزود: قیر مورد نیاز تهیه شده است، ضمن اینکه کارخانه سنگ شکن و آسفالت شهر یاسوج هم به صورت دو شیفت در حال فعالیت است.

شهردار یاسوج با بیان اینکه اولویت‌های زیادی در شهر یاسوج برای آسفالت وجود دارد، خاطرنشان کرد: اکیپ شهر یاسوج کار آسفالت معابر را بدون وقفه تا زمان آسفالت همه معابر قبل از رسیدن فصل سرما انجام می‌دهد.

مقدم تصریح کرد: واحد فنی و عمرانی شهرداری یاسوج بدون اینکه مردم درخواست کتبی برای شهرداری داشته باشند از محلات و معابر یاسوج بازدید به عمل می‌آورند و مناطق استان در اولویت آسفالت قرار می‌گیرند و بدون وقفه آسفالت را انجام می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه این دوره توجه ویژه‌ای به عبور و مرور می‌شود، گفت: برخی از مناطق شهر یاسوج مانند سالم‌آباد آسفالت با کیفیتی ندارند. در دوره چهار سال گذشته یک میلیون متر مربع آسفالت صورت گرفت و تعداد زیادی چاله و سرعت‌گاه حذف شد.

شهردار یاسوج با بیان اینکه همه مکان‌هایی که آسفالت معیوب دارند در اولویت هستند، تاکید کرد: معابر شهرک بلکو، شرف آباد، اکبرآباد، نجف‌آباد آسفالت می‌شوند، در طرح بازآفرینی شهری آسفالت گسترده‌ای انجام می‌گیرد.

مقدم با تاکید بر تسریع آسفالت معابر یاسوج، گفت: آسفالت ۴۵ متری آیت‌الله ملک‌حسینی و ۴۵ متری سروک به بخش خصوصی واگذار می‌شود و قول می‌دهم در دوره جدید همه معابر یاسوج روکش یا آسفالت می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 530414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.