آزادراه تهران شمال تا سوم آبان ماه همچنان مسدود است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ادامه عملیات عمرانی منجر به انسداد مسیر در آزاد راه تهران شمال خبر داد و گفت: این آزاد راه تا سوم آبان ماه ۱۴۰۰ کماکان مسدود است.

به گزارش  ایمنا، سرهنگ احمد شیرانی از ترافیک نیمه سنگین در محورهای منتهی به شمال کشور خبر داد و اظهار کرد: در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا کندر و محدوده‌های سرودار، وینه، خوشبختی و محدوده‌های سدکرج و سد سیاه بیشه ترافیک نیمه سنگین وجود دارد.

وی در مورد وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور با بیان اینکه ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده‌های لاسم، آب اسک، وانا و سه راهی چلاو نیمه سنگین است، افزود: در آزادراه قزوین – رشت در محدوده رودبار نیز وضعیتی مشابه گزارش شده و ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ترافیک مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه و در محدوده گیلاوند را نیز نیمه سنگین توصیف کرد و گفت: در آزادراه کرج – قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری نی ترافیک سنگین است و ترافیک در آزاد راه قزوین – کرج محدوده پل فردیس نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

بارش برف و باران در برخی از محورها

وی در مورد وضعیت جوی، تصریح کرد: گزارش‌ها حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان خراسان رضوی است و در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، گلستان، گیلان و مازندران نیز بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ادامه عملیات عمرانی منجر به انسداد راه در آزاد راه تهران شمال خبر داد و گفت: عملیات عمرانی در آزادراه تهران شمال که از ابتدای این هفته شروع شده و باعث انسداد این آزادراه شده به مدت ۶ روز دیگر تمدید شده و بر این اساس این آزادراه تا سوم آبان ماه ۱۴۰۰ کماکان مسدود است. رانندگان و مسافران عزیز می‌توانند از جاده کرج چالوس، جاده هراز و جاده فیروزکوه تردد کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 530412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.