نعمت یاورپور به عنوان شهردار لوندویل منصوب شد

طی حکمی از سوی استاندار گیلان، «نعمت یاورپور» به سمت شهردار لوندویل منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با پیشنهاد شورای شهر و حکم ارسلان زارع استاندار گیلان «نعمت یاورپور» به سمت شهردار لوندویل منصوب شد.

در این حکم آمده است:

"در اجرای تبصره سه ذیل بند یک ماده ۸۰ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵.۰۳.۱ با اصلاحات بعدی بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر لوندویل به سمت شهردار لوندویل منصوب می‌شوید.

امید است با اتکا به خداوند سبحان و با رعایت کامل موازین شرعی و مقررات قانونی در جهت تحقق اهداف و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و گسترش مشارکت مردم در اداره امور و توسعه و عمران شهری اجرای دقیق سیاست‌های عمومی دولت در هماهنگی و همکاری متقابل با مسئولین محلی با بهره‌گیری و استفاده بهینه از همه ظرفیت‌ها خدمت‌رسانی به مردم عزیز، حفظ و حراست از اموال عمومی، بهبود وضعیت رفاهی شهروندان، اعطای فرهنگ شهرنشینی و سازماندهی جامعه شهری موفق و موید باشید. توفیق جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت‌های محوله از پروردگار متعال مسئلت دارم. "

نعمت یاورپور، متولد ۱۳۵۴ در لوندویل و دارای مدرک کارشناسی علوم سیاسی از دانشگاه اصفهان، کارشناسی ارشد علوم سیاسی از دانشگاه علامه طباطبایی و دانشجوی دکتری در دانشگاه علوم تحقیقات تهران است.

به گزارش ایمنا، ۱۶ تیر سال جاری «نعمت یاورپور» با کسب چهار رأی اعضای شورای شهر لوندویل، در سمت شهردار این شهر ابقاء شده بود.

کد خبر 530402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.