فضاهای ورزشی کرج در اختیار زنان شاغل در شهرداری قرار می‌گیرد

عضو شورای اسلامی شهر کرج بر ترویج ورزش همگانی تاکید و گفت: ظرفیت‌های اماکن ورزشی شهرداری و سازمان فضای سبز در توسعه ورزش شهروندی بخصوص ورزش های همگانی به کار گرفته ‌شود.

مریم قهرمانی صارم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن گرامیداشت هفته سلامت بانوان که با شعار "زنان، مدیریت سلامت، مهار کرونا" نامگذاری شده است، اظهار کرد: اماکن ورزشی در شهر جز اموال شهرداری به حساب می‌آید و شهرداری دارای فضاهای ورزشی است که در ابتدا باید به صورت مطلوب تجهیز و پس از آن در هفته دو بار در اختیار پرسنل شهرداری به خصوص بانوان قرار داده شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه مردم استقبال خوبی از ورزش همگانی می‌کنند، افزود: اگر برای سلامت ابعاد مختلفی را قائل هستیم که به شکل به هم پیوسته بر یکدیگر تأثیر می‌گذارند باید بدانیم که ورزش همگانی بر سلامت بدنی، جسمی و روحی و روانی تأثیرگذار است.

وی بر ضرورت همکاری مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سازمان پارک‌ها و فضای سبز در توسعه ورزش شهروندی تاکید کرد و افزود: ورزش همگانی موتور محرکه ورزش قهرمانی است و باید برای تمامی گروه‌های سنی در جامعه ترویج شود.

قهرمانی صارم به ایجاد فضاهای ورزشی در بوستان‌های شهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از یک سال است که همه گیری کرونا بر جنبه‌های مختلف سلامت سایه انداخته و علاوه بر سلامت جسمی، سلامت روانی و اجتماعی را تهدید می‌کند؛ در این راستا نیاز است تا بانوان با افزایش آگاهی، ارتقا سواد سلامت، ایجاد سبک زندگی سالم، حمایت از همسر و سایر اعضا خانواده، مدیریت سلامت جسمی و روانی خود و خانواده را عهده دار شوند.

وی یادآور شد: امیدوارم با تعامل نهادهای مختلف جمع بیشتری از مردم به خصوص بانوان و نوجوانان با تبلیغات، آگاه سازی، آموزش، بسیج و تجهیز امکانات مطلوب و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها، به ورزش سوق داده شوند.

کد خبر 530399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.