پیام تبریک رئیس شورای شهر اصفهان به مناسبت هفته وحدت

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، در پیامی فرارسیدن هفته وحدت و میلاد خجسته حضرت محمد مصطفی (ص) را به مردم شریف و متدین استان اصفهان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایمنا، متن پیام محمد نورصالحی به این شرح است:

"ربیع، ماه زیبایی هاست، تجلی رحمت الهی بر هستی و کائنات و طلوع آفتاب حقیقت که از سرزمین وحی متجلی شد و جهانی را از عطر آگاهی بخش حضورش بهره مند ساخت.

نامگذاری دوازدهم تا هفدهم ربیع‌الاوّل به عنوان هفته وحدت، محض نیست، یک حرکت سیاسی و تاکتیکی هم نیست؛ بلکه این اعتقاد و ایمان قلبی است که باید در این راه مجاهدانه عمل کرد چرا که همه مقصودهای بزرگ محتاج مجاهدتند.

هفته وحدت که الهام بخش، روح پرور، دل انگیز و زداینده کینه‌ها و فرصت درس آموزی از کلاس معلم بشریت، حضرت ختمی مرتبت (ص) است، چهره جهان را دگرگون ساخت و شرک‌ها و نفاق‌ها را به یکرنگی مبدل نمود، همانگونه که پیامبر گرامی اسلام (ص) با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام، دین رحمت و شفقت و صلح و عدالت بهره مند ساخت.

فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد خجسته حضرت ختمی مرتبت، رحمت للعالمین، حضرت محمد مصطفی (ص) را به مردم شریف و متدین استان اصفهان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم

کد خبر 530332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.