امکانات ورزشی در آتن یونان رایگان می‌شود

روز گذشته پایتخت یونان اعلام کرد که ابتکار جدیدی را برای ترویج ورزش و شیوه زندگی سالم آغاز کرده است. شهرداری آتن با همکاری انجمن ژیمناستیک این شهر امکان دسترسی رایگان به امکانات ورزشی را برای صدها نفر از ساکنان فراهم آورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهروندان آتنی می‌توانند هر روز به غیر از یکشنبه‌ها در ورزشگاه انجمن ژیمناستیک این شهر به صورت رایگان ورزش کنند. شرکت‌کنندگان می‌توانند در هشت رشته ورزشی فعالیت داشته باشند؛ کلاس‌های ژیمناستیک برای بزرگسالان، دوره‌های تناسب اندام ویژه برای افراد مسن، تمرینات شنا، پیلاتس، یوگا، هنرهای رزمی و دفاع شخصی، شمشیربازی و تنیس روی میز از جمله برنامه‌هایی است که برای شهروندان در نظر گرفته شده است.

برای استفاده از این فرصت جدید، شهروندان ابتدا باید در دفاتر انجمن ژیمناستیک شهر ثبت نام کنند. پس از این، آن‌ها می‌توانند یک کارت عضویت دریافت کنند که به شهروندان اجازه می‌دهد به صورت رایگان از امکانات استفاده کنند.

امکانات ورزشی در آتن یونان رایگان می‌شود

با توجه به این استقبال از این طرح و برای جلوگیری از ازدحام و ناهماهنگی، علاقمندان به شرکت در کلاس‌ها باید ورزش علاقه خود را ثبت کرده و ساعت و محل تمرین خود را رزرو کنند.

شهردار آتن، کاستاس باکوئیانیس در بیانیه‌ای مطبوعاتی بر اهمیت سرمایه گذاری بر ورزش تأکید کرد و گفت:

"ما با انجام ابتکارهای پویا در زمینه ورزش و همچنین ترتیب دادن برنامه‌های رایگان برای همه بزرگسالان، بر ارتقا کیفیت زندگی آتنی‌ها سرمایه گذاری می‌کنیم. ورزش به عنوان بخشی از زندگی روزمره با سلامتی و رفاه شهروندان ارتباط دارد، به همین دلیل در شهرداری آتن معتقدیم که همه ساکنان، صرف نظر از درآمد، باید به تسهیلات ورزشی دسترسی آزاد داشته باشند. ما از انجمن ژیمناستیک تاریخی شهرمان به علت این همکاری خلاقانه و ارزشمند تشکر می‌کنیم. "

شهروندان یونانی قبل از استفاده از امکانات انجمن، باید مدرک واکسیناسیون، بهبودی از کووید ۱۹ یا آزمایش منفی را ارائه دهند.

امکانات ورزشی در آتن یونان رایگان می‌شود

کد خبر 530327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.