۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
خرمگاه: با یک غفلت گل خوردیم

مربی نفت آبادان گفت: از بزرگترهای تیم انتظار داشتیم که جوان‌ترها را آگاه کنند. گل خوردن در دقیقه ۹۲ بچگانه بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد خرمگاه پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال نفت آبادان مقابل ذوب‌آهن در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر، در نشست خبری خود اظهار کرد: در ابتدا به تیم ذوب‌آهن تبریک می‌گویم. می‌دانستیم که از نظر بدنی خیلی از ما جلوتر است. تلاش کردیم تا بازی را کنترل کرده و به نتیجه دلخواه خود برسیم، اما دقیقه ۱+۹۰ با یک غفلت گل خوردیم.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کردیم که بازیکنان ما به دلیل خستگی دچار اشتباه شوند و تاکید کرده بودیم که اگر اشتباه نکنیم از تیم حریف گل نمی‌خوریم. عملکرد فردی چند بازیکن باتجربه در صحنه‌ای که گل خوردیم می‌توانست بهتر باشد. مقصر کادر فنی است که نتوانست بیشتر از این بازیکنان را توجیه کند. وقتی شکست می‌خوریم یعنی تمام تیم باخته و این موضوع شامل کادر پزشکی و مربیان و بازیکنان هم می‌شود؛ چون ما یک تیم هستیم. امیدوارم در روزهای باقی مانده بتوانیم برای بازی مقابل تراکتور نتیجه خوبی را رقم بزنیم.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان تصریح کرد: از بزرگان تیم انتظار داشتیم که جوانان را آگاه کنند. گل خوردن در دقیقه ۹۲ بچگانه بود و تنها امیدوارم در بازی‌های بعدی بازیکنان باهوش باشند تا بتوانیم نتیجه دلخواه خود را کسب کنیم. به شاگردانم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم منصوریان هم زودتر به مجموعه اضافه شود، چون هدایت از راه دور برای هر دو طرف سخت است. حضور وی انرژی مضاعفی به همه می‌دهد تا شرایط بهتری داشته باشیم.

خرمگاه در مورد شرایط مالی تیم نفت آبادان، گفت: من در مورد مسائل فنی صحبت می‌کنم و به خود اجازه نمی‌دهم در خصوص مسائل مالی تیم حرف بزنم؛ زیرا در حیطه کاری من نیست. ما شرایط بدنسازی و آماده‌سازی خوبی نداشتیم و شرایط‌مان را می‌دانستیم. استراتژی امروز ما این بود که بتوانیم بازی را کنترل کرده و از فرصت‌ها و اشتباهات حریف سود ببریم. تا دقیقه ۹۲ موفق بودیم، اما روی یک اشتباه شکست خوردیم.

وی در خصوص تعویض‌های تیم نفت، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا در بازی بعدی چنین اشتباهاتی نکنیم. اشتباه کادر فنی بود که نتوانست تیم را به خوبی هدایت کند و در مرحله بعد هم به بازیکنان بزرگ‌تر تیم مربوط می‌شود که خودشان لیدر هستند و از آنها توقع داریم. شک نداریم که بازی به بازی بهتر خواهیم شد. از نظر بدنی و تاکتیکی عقب هستیم، اما هیچ بهانه‌ای نمی‌آوریم. شرمنده مردم خوب آبادان هستیم و عذرخواهی می‌کنیم؛ فوتبال را باختیم و باید دست روی زانو بگذاریم و بلند شویم تا فوتبالی که مدنظر آبادان است را بازی کنیم.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا خط حمله تیم مشکل دارد یا خیر، اظهار کرد: همه موارد به بحث بدنی بازیکنان برمی‌گردد. شروین بزرگ برای ما بازیکن کلیدی بوده و وقتی به نیمکت آمد حالش بهم خورد و این یعنی ما از نظر بدنی خیلی عقب هستیم. بازهم تکرار می‌کنم، بهانه نمی‌آوریم، اما واقعیت‌ها را می‌گوئیم که بتوانیم روز به روز بهتر شویم.

کد خبر 530294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.