عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ مهرماه

در این بسته خبری از کسری بودجه شهرداری خرمشهر تا توزیع ۱۲۰ مخزن زباله در نایسر و فضاسازی شهر به مناسبت آغاز هفته وحدت را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

کمبود بودجه شهرداری خرمشهر

فرهاد دربندی نور، سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: برای برطرف شدن مشکلات مالی این شهرداری و پرداخت حقوق کارکنان ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

جانمایی مناسب پارک بانوان در نهاوند

مجید یوسفی‌نوید، شهردار نهاوند با بیان اینکه برای آغاز عملیات اجرایی احداث پارک بانوان در نهاوند اولین اقدام جانمایی مناسب است، گفت: برای جانمایی مناسب این پروژه ضمن اعلام آمادگی و همکاری اداره اوقاف روز گذشته نیز جلسه‌ای در این رابطه برگزار و مکان‌ها و پیشنهادهایی ارائه شد.

فضاسازی شهر به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: در آستانه فرارسیدن هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) فضای شهر آماده سازی شد.

توزیع ۱۲۰ مخزن زباله فلزی و پلاستیکی در نایسر

بابک شعبانی، مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج از توزیع ۱۲۰ مخزن زباله فلزی و پلاستیکی شامل ۶۰ مخزن زباله فلزی ۶۶۰ لیتری و ۶۰ سطل زباله پلاستیکی در سطح ناحیه منفصل شهری نایسر خبر داد و گفت: در راستای تسریع در جمع آوری زباله در معابر اصلی یک دستگاه خودروی مکانیزه هم اجاره خواهد شد.

برپایی ایستگاه سلامت بانوان در پارک خانواده ساری

راحله حاجیان، مشاور شهردار ساری در امور بانوان و خانواده از برپایی ایستگاه سلامت بانوان در پارک خانواده خبر داد.

لایروبی و پاکسازی کانال‌های بیرجند

محمد محمد زاده، معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش در سطح شهر تمهیدات لازم در جهت لایروبی و پاکسازی کانال‌های روباز و بسته و مسیل‌ها انجام شده است و این اقدامات به طور مستمر تا پایان فصل بارش نیز انجام خواهد شد تا در زمان بارش رحمت الهی شاهد آب‌گرفتگی در سطح معابر نباشیم.

تدوین سند چشم‌انداز ۵ ساله بروجرد

یحیی عیدی، شهردار بروجرد گفت: تدوین سند چشم‌انداز پنج ساله برای توسعه و پیشرفت زیرساخت‌ها و مبلمان شهری در بروجرد لازم و ضروری است.

آذین بندی خرمشهر در آستانه ولادت حضرت رسول اکرم (ص)

شهرداری خرمشهر در آستانه‌ی ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام، شهر خرمشهر را با نصب پرچم و ریسه‌های پرچمی در نقاط مختلف سطح شهر از جمله پل‌ها و میادین آذین بندی کرد.

جدول گذاری و آسفالت معابر منطقه یک فردیس

مجتبی کیانی، مدیر منطقه یک شهرداری فردیس، از اجرای عملیات جدول‌گذاری قوسی خیابان ضلع شمالی شهرک دهکده و عملیات آسفالت معابر شهرک ناز خبر داد و گفت: احداث جداول و عملیات آسفالت با هدف ساماندهی معابر در حال انجام است.

پرونده صدور حکم شهرداری زنجان در حال بررسی است

عباس راشاد، شهردار زنجان گفت: استعلامات از استان به وزارت کشور ارسال شده است و باید منتظر نظر نهایی وزارتخانه برای صدور حکم شهرداری باشیم.

کد خبر 530240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.