آغاز فرآیند الکترونیکی استعلام آتش‌نشانی از منطقه ۸

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان از اجرایی شدن فرآیند استعلام آتش‌نشانی به‌صورت الکترونیک در این منطقه به‌صورت آزمایشی خبر داد.

محمد کیهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص چرایی اجرایی شدن این فرآیند در منطقه هشت، اظهار کرد: معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با توجه به تعداد زیاد درخواست‌های روزانه و وجود نیروهای متخصص در منطقه هشت، این فرآیند را به صورت آزمایشی در این منطقه اجرایی کرد تا پس از رفع ایرادها و بهبود گردش کار، این خدمت را به همه مناطق ۱۵ گانه شهرداری تسری دهد.

وی با بیان اینکه یکی از مراحل صدور پروانه و پایان کار در شهرداری، اخذ استعلام از سازمان آتش نشانی است، افزود: در راستای محقق شدن دولت الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان به منظور سهولت در انجام و حذف مدارک فیزیکی، این فرآیند را به صورت آزمایشی در منطقه هشت اجرایی کرد.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان تصریح کرد: در مرحله نخست فرآیند الکترونیکی استعلام آتش‌نشانی، پیش‌نویس صدور پروانه و پایان‌کار و همچنین صدور استعلام آتش‌نشانی انجام و سپس درخواست به زیرسیستم آتش‌نشانی ارسال می‌شود و با تعریف دسترسی‌های موردنیاز برای سازمان مربوطه در سیستم یکپارچه شهرسازی و درآمد، ادامه فرآیند به‌صورت کارتابل‌محور و بدون حضور شهروند در آن سازمان انجام خواهد شد و پس از صدور پاسخ، ضمن اطلاع‌رسانی به شهروند، پاسخ مورد نظر به‌صورت خودکار در سامانه درج و در صورت لزوم شهروند به آن سازمان فراخوانده می‌شود.

وی ادامه داد: در هر مرحله جهت اطلاع شهروند پیامک ارسال می‌شود ضمن اینکه درخواست‌کننده می‌تواند با مراجعه به سامانه اصفهان نما به نشانی http://esup.isfahan.ir/Isfahannama ضمن پیگیری درخواست خود، از دیگر خدمات غیرحضوری شهرداری اصفهان نیز بهره‌مند شود.

کد خبر 530229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.