بازار ارز دیجیتال امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

پس از شکست سطح ۶۰ هزار دلار ما شاهد رشد بیت کوین تا محدوده ۶۱ هزار دلار بودیم و سپس پولبک به سطح ۶۰ هزار دلار، پیش بینی می‌شود بیت کوین در تارگت اولیه خود به ۷۲ هزار دلار برسد، مقاومت پیش رو محدوده ۶۵ هزار دلار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ چهارشنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۶۴ هزار و ۹۸ دلار
  • اتریوم سه هزار و ۸۵۸ دلار
  • کاردانو دو دلار و ۱۲ سنت
  • بایننس کوین ۴۸۵ دلار و ۹۴ سنت
  • دوج کوین ۲۴ سنت
  • ریپل یک دلار و ۱۱ سنت
  • پولکادات ۴۱ دلار و ۵۳ سنت
  • یونی سواپ ۲۵ دلار و ۶۸ سنت
  • سولنا ۱۵۷ دلار و ۳۵ سنت
  • ترا ۳۸ دلار و ۴۰ سنت
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۸ مهر

پس از شکست سطح ۶۰ هزار دلار ما شاهد رشد بیت کوین تا محدوده ۶۱ هزار دلار بودیم و سپس پولبک به سطح ۶۰ هزار دلار، احتمال موج ۳ وجود دارد پیش بینی می‌شود بیت کوین در تارگت اولیه خود به ۷۲ هزار دلار برسد، مقاومت پیش رو محدوده ۶۵ هزار دلار است. (سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست، صلب مسئولیت)

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

پیتر تیل، عبور بیت کوین از سطح ۶۰ هزار دلاری را “بسیار امیدوار کننده” خواند

میلیادر پیتر تیل (Peter Thiel) در سخنرانی خود در کنفرانسی که توسط انجمن فدرالیسم استانفورد برگزار شد، عنوان کرد که بازیابی بیت کوین به بالای سطح ۶۰ هزار دلار یک نشانه “بسیار امیدوارکننده” است.

سرمایه گذار خطرپذیر سرشناس، که همراه با ایلان ماسک بنیان گذار پی پال است، ادعا می‌کند که بزرگترین رمز ارز، صادقانه‌ترین بازار است.

آقای تیل، روند صعودی بیت کوین را “نشانه‌ای از وجود خطر احتمالی” توصیف کرد و معتقد است که پیشروی بیت کوین ممکن است، رژیم “ضعیف و فرسوده” را از بین ببرد. “بیت کوین، نشانه‌ای اولیه از خطری احتمالی است. بیت کوین صادقانه‌ترین بازاری است که ما در این کشور داریم و حاکی از آن است که این رژیم فرسوده به زودی از بین خواهد رفت.”

آقای تیل با انتقاد از رئیس جمهور جو بایدن، او را “فاجعه” خواند. در ماه آوریل (فروردین)، میلیاردر سرشناس در حوزه فناوری‌های مالی، بزرگترین رمز ارز بازار را تهدیدی برای دلار آمریکا می‌داند. بلیک مسترز(Blake Masters) ، یکی از شاگردان و حامیان آقای تیل که وارد رقابت سنا در آریزونا در سال ۲۰۲۲ شده است، اخیراً خرید بیت کوین را به عنوان ارز ذخیره پیشنهاد کرده است. به دنبال راه اندازی اولین صندوق معاملاتی آتی بیت کوین، رمزارز پرچمدار بازار از سطح ۶۰ هزار دلاری عبور کرد.

بیت کوین برای اولین بار پس از راه اندازی ETF و تشکیل پرونده‌گری اسکیل به ۶۳ هزار دلار رسید

قیمت بیت کوین بار دیگر سطح قیمتی ۶۳ هزار دلار را بازیابی کرد و در صرافی Bitstamp به بالاترین سطح روزانه ۶۳،۳۳۷ دلار رسید. بیت کوین برای اولین بار پس از راه اندازی ETF و تشکیل پرونده گری اسکیل به ۶۳ هزار دلار رسید.

بیت کوین در حال حاضر تقریباً دو درصد با بازپس گیری کامل بالاترین سطح قیمتی خود یعنی ۶۴،۸۰۴ دلار که در اواسط آوریل (اواخر فروردین)، روزی که سهام Coinbase به صورت عمومی عرضه شد، فاصله دارد. بیت کوین پس از راه اندازی اولین صندوق معاملاتی آتی خود، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

ProShares، ارائه دهنده ETF بیت کوین زنگ افتتاحیه آن در بورس اوراق بهادار نیویورک را درست قبل از اینکه ETF با استقبال زیادی روبرو شود، به صدا درآورد.ETF بیت کوین مبتنی بر معاملات آتی ProShares در طول ۳۰ دقیقه اول معاملات خود ۳۲۰ میلیون دلار معامله کرد. جیمز سیفارت (James Seyffart) از اداره اطلاعات بلومبرگ این سطح از تقاضا را “دیوانه کننده” توصیف کرد.

در اخبار دیگر، مدیر صندوق دارایی‌های رمز ارزی گری اسکیل (Grayscale) رسماً برای تبدیل بزرگترین صندوق بیت کوین در جهان به ETF اسپات، در اوراق بهادار و کمیسیون ایالات متحده پرونده‌ای تشکیل داد و آن را “گام بعدی” توصیف کرد.

گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس SEC در هنگام حضور در CNBC گفت که بر روی ETF های مبتنی بر معاملات آتی سال‌ها نظارت شده است. وی همچنین به شنوندگان خود هشدار داد که بیت کوین هنوز یک دارایی بسیار پرمخاطره است.

السالوادور برای مقابله با آربیتراژ داده‌های قیمتی بیتکوین را از برنامه Chivo حذف می‌کند

دولت السالوادور به منظور جلوگیری از سوءاستفاده کاربران از کیف پول دیجیتالی Chivo برای کسب سود از طریق آربیتراژ ، از قابلیت مسدود کردن قیمت برنامه استفاده کرده است. در ۱۹ اکتبر ، حساب توییتری Chivo اعلام کرد که کاربران کیف پول نمی‌توانند قیمت مرجع ارائه شده برای معاملات انجام شده با استفاده از ویژگی انجماد قیمت را مشاهده کنند که به معامله گران اجازه می‌دهد تا قیمت بیت کوین BTCارائه شده توسط برنامه را تا یک دقیقه حفظ کنند.

Chivo توییت کرد که معامله گران فرصت طلب از ویژگی انجماد قیمت برای آربیتراژ در سایر پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای رمزنگاری شده در سطح جهان در دوره‌های بی ثباتی قیمت بیت کوین استفاده می‌کنند. Chivo توضیح داد که ویژگی قیمت منجمد به معامله گران این فرصت را می‌دهد تا از شکاف قیمت در سایر نرخ‌های ارز استفاده کنند و در عین حال به سرعت از شبکه لایتنینگ برای جابجایی دارایی‌ها استفاده کنند.

اسکالپینگ Chivo دارای این قابلیت بود که نرخ را به مدت ۱ دقیقه ثابت کند و معامله گر از آن یک دقیقه استفاده کرده تا نرخ را با سایر صرافی‌ها مقایسه کند و ببیند آیا قیمت بیت کوین کاهش یافته یا افزایش یافته است. “

علیرغم اسکالپ با فرکانس بالا که شامل یک شکل قانونی در معاملات می‌شود، معامله گران از قیمتهای منجمد Chivoبرای معامله در برابر مبادلات بلادرنگ استفاده می‌کردند که به طور بالقوه سود “بی پایان” را از طریق “کلاهبرداری” به همراه داشت.Chivo قصد دارد ویژگی قیمت را حذف کرده و مراجع قیمت واقعی را برای معامله گران بیت کوین با استفاده از برنامه خود ارائه دهد.

شریک ریپل، CGI، با بانک مونترال و بانک ملی کانادا همکاری می‌کند

بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی، شرکت عمومی CGI، شریک ریپل، با دو بانک بزرگ کانادایی یعنی بانک مونترال و بانک ملی کانادا همکاری کرده است تا به آنها در تسریع تحول دیجیتالی خود از طریق گردش تراکنش CGI Trade360 کمک کند.

این همکاری شامل خودکار کردن گردش اسناد کاغذی و بهبود عملیات تأمین مالی معاملات است. CGI با همکاری شریک فناوری خود Conpend، کارایی CGI Trade360 را بهبود بخشیده و فرآیندهای مربوط به معاملات و امور مالی را نسبت به گذشته مؤثرتر کرده است. راه حل Conpend بر اساس استفاده از هوش مصنوعی است. در بانک مونترال، آنها معتقدند که مشارکت با CGI به آنها کمک می‌کند تا به تجارت جهانی دیجیتالی تبدیل شوند. بانک کانادا معتقد است که CGI به آنها کمک می‌کند تا راه حل های دیجیتالی را برای فعالیت‌های تجاری مالی، به صورت بهتر و سریع‌تر تولید کنند.

فیس بوک به صورت آزمایشی کیف پول رمز ارزی خود را در ایالات متحده عرضه کرد

بر اساس اعلامیه‌ای که دیوید مارکوس (David Marcus)، مدیر بلاک چین شرکت فیس بوک در توئیتر منتشر کرده است، این غول رسانه‌های اجتماعی شروع به عرضه کیف پول دیجیتالی Novi خود در ایالات متحده و گواتمالا کرده است.

هدف این نسخه، آزمایش ویژگی‌های کلیدی این کیف پول در جامعه است. در حالی که استیبل کوین‌ها معمولاً توسط معامله گران برای نگهداری سود خود استفاده می‌شوند، اما مارکوس امیدوار است که این آزمایش بتواند یک مورد استفاده جدید از آنها را به نمایش بگذارد:

ما همچنین امیدواریم که این نسخه آزمایشی یک مورد استفاده جدید از استیبل کوین‌ها (به عنوان ابزار پرداخت) را فراتر از نحوه استفاده امروزی از آنها به نمایش بگذارد. قابل ذکر است، فیس بوک کیف پول خود را با دلار Paxos ‘Pax آزمایش می‌کند زیرا نهادهای نظارتی همچنان به طور بلاتکلیفی بر روی پروژه استیبل کوین این شرکت تمرکز دارند.

بازوی نگهبان Coinbase مسئولیت حفظ وجوه کاربران را بر عهده خواهد داشت. این پروژه که ابتدا “Libra” نام داشت، پس از برخورد با موانع نظارتی در سال ۲۰۱۹، ساختار بحث برانگیز خود را به همراه نام تجاری اش تغییر داد و در آوریل ۲۰۲۰ (فروردین) دوباره با عنوان Diem معرفی شد.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 530185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.