لزوم ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در اولویت برنامه ها است

شهردار جدید مهدیشهر گفت: در این دوره با نگاهی نو به برای رسیدن به مرحله حکمروایی شهری که کمال مدیریت شهری است تلاش می‌کنیم.

علیرضا شربتدار در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در حاشیه مراسم تودیع و معارفه شهردار مهدی‌شهر گفت: مدیران شهری مسئولیت سنگینی برعهده دارند؛ امروز برای رشد و شکوفایی شهر تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی با ابراز قدردانی از اعتماد اعضای شورای اسلامی دوره ششم برای انتخاب در این دوره افزود: اعضای شورا با حسن نظر و اعتماد خود سکان شهرداری را به دستم سپرده اند تا خدمت گذار مردم قدرشناس، مؤمن و نجیب مهدی‌شهر باشم امیدوارم با عنایت خداوند و تعامل و همکاری اعضای شورای شهر مسئولان این شهر تمامی نقش‌آفرینان جامعه بتوانیم گام‌های مؤثری را در ارتقا کیفیت زندگی شهروندان مهدی‌شهر برداشته و رضایت آنان را کسب کنم.

شربتدار با قدردانی از خدمات «سید جعفر حسینی» شهردار سابق مهدی‌شهر، تصریح کرد: به همکاری و مشارکت شهروندان این شهر برای دستیابی به شهری سرشار از طراوت، آرامش، و آسایش در کنار پیشرفت و آبادانی نیازمند هستیم و خواهان استفاده از همه نظرات، نقدها و پیشنهادات هستیم.

شهردار جدید مهدی‌شهر خاطرنشان کرد: در این دوره با نگاهی نو به برای رسیدن به مرحله حکمروایی شهری که کمال مدیریت شهری است تلاش می‌کنیم و از طریق آن، بستر مشارکت هر چه بیشتر شهروندان در اداره شهر و امور خود را فراهم می‌کنیم همچنین به طور مضاعف تلاش خواهیم کرد به عنوان خادمی دلسوز برای توسعه، پیشرفت، آبادانی و تزریق روحیه امید، نشاط و پویایی به شهر و شهروندان لحظه‌ای فروگذار نباشم.

کد خبر 530155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.