آتش‌سوزی در یک شرکت صنعتی در زرندیه

نیروهای امدادی و انتظامی مشغول اطفا حریق آتش سوزی در یک شرکت صنعتی در زرندیه هستند.

به گزارش ایمنا، آتش سوزی در شرکت تولید روغن و چای بسته بندی در شهرک صنعتی مامونیه در شهرستان زرندیه رخ داده و نیروهای امدادی و انتظامی مشغول اطفا حریق هستند.

مدیر شهرک صنعتی مامونیه، مرکز شهرستان زرندیه گفت: این آتش سوزی ساعات سه بامداد امروز براثر حادثه داخلی صورت گرفته است.

سیامک سلیمانی فرماندار زرندیه گفت: آتش‌سوزی این واحد تولیدی، حدود ساعت ۳:۳۰ بامداد گزارش شد و دو مجروح داشت. هنوز این آتش سوزی مهار نشده، اما مدیریت شده و به زودی مهار می‌شود، به دلیل حجم بالای آتش‌سوزی همه پتانسیل‌ها برای مهار این آتش‌سوزی به کار گرفته شده است.

وی اضافه کرد: فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه برای مهار آتش سوزی وارد میدان شدند که متأسفانه مصدوم شده و به همراه یک فرد دیگر مصدوم و برای مداوا به مراکز درمانی اعزام شدند.

فرماندار زرندیه با بیان اینکه علت آتش‌سوزی مشخص نیست و باید توسط کارشناسان امر بررسی شود بیان کرد: بر اثر این آتش‌سوزی انبار و سالن بسته‌بندی واحد تولیدی از بین رفته و خسارت سنگینی برجای گذاشته است.

حمید قیاسی مدیرکل بحران استان مرکزی هم گفت: همه ظرفیت‌های شهرستان زرندیه برای مهار آتش‌سوزی کارخانه طبیعت سبز پارس کهن به کار گرفته شده است.

قیاسی افزود: برابر اعلام فرماندار زرندیه فعلاً نیازی به اعزام کمک از مرکز استان مرکزی نیست و ظرفیت شهرستان پاسخگو است.

واحد صنعتی طبیعت سبز پارس کهن واحد تولید روغن مایع و جامد خوراکی، کارخانه بسته بندی چای است که سال ۹۱ فعالیتش را در زمینی به وسعت ۹ هکتار را آغاز کرده است.

سیامک سلیمانی فرماندار زرندیه گفت: آتش سوزی در کارخانه طبیعت سبز پارس کهن کنترل شده اما هنوز مهار نشده است.

سلیمانی افزود: گروه‌های آتش نشانی مشغول اطفا حریق هستند و آتش نشانان اسلام شهر تهران هم به یاری آتش نشانان ساوه ای آمده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 530152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.