تشکیل کمیته داوری برای علل تاخیر در اجرای پروژه زباله سوز

معاون امور زیربنایی شهردار ساری گفت: کمیته داوری برای مشخص شدن علل تاخیر در اجرای زباله سوز ‏ساری تشکیل خواهد شد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا سعیدی در پنجمین جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه ماهانه حدود چهار میلیارد تومان صرف حمل و جابجایی زباله شهر می‌شود و این امر از مهمترین دلایل برای ضرورت تسریع در اجرای پروژه نیروگاه زباله سوز است، اظهار کرد: سال ۹۱ قرارداد اجرای پروژه منعقد، اما کار اجرا حدود سه سال به تأخیر افتاد و از سال ۹۴ مجدد فعال شد.

وی این تأخیر را از جانب پیمانکار دانست و گفت: سال ۹۴ از پیمانکار اولیه خلع ید و شرکت ساری سازه وارد کار شد که البته قرارداد شهرداری با شرکت تی تی اس و ساری سازه پیمانکار جز این شرکت است.

سعیدی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر ساری همچنین از تشکیل کمیته داوری برای مشخص شدن علل و عوامل تأخیر در اجرای پروژه نیروگاه زباله سوز خبر داد.

وی در این جلسه با اشاره به فسخ قرارداد پیمانکار قبلی پروژه نیروگاه زباله سوز به دلیل کندی روند پیشرفت کار و عقد قرارداد با بسیج سازندگی جهت اجرای پروژه، اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی با توجه به مردمی بودن و سابقه درخشان در خدمت صادقانه به مردم مطمئناً با نگاه سودجویانه وارد این پروژه نشده است.

کد خبر 530121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.