ساعت هوشمند ریلمی Watch T1 با قابلیت پخش آفلاین موزیک معرفی شد

شرکت ریلمی اخیرا طی رویدادی ساعت هوشمند جدید خود به نام Watch T1 را به صورت رسمی معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ریلمی علاوه بر رونمایی از دو گوشی هوشمند جدید GT Neo2T، Q3s و اولین ساعت هوشمند خود با نام ریلمی Watch T1 را معرفی کرد. این ساعت هوشمند دارای ویژگی‌هایی است که در دیگر ساعت‌های هوشمند ریلمی موجود در بازار در دسترس نیست. با این ساعت هوشمند و از طریق بلوتوث پنج می‌توان تماس صوتی برقرار کرد، دارای فناوری NFC و چهار گیگابایت حافظه داخلی است و به کاربران این امکان را می‌دهد که تا ۵۰۰ آهنگ را در آن ذخیره کنند؛ بنابراین با Watch T1 می‌توان بدون نیاز به گوشی هوشمند و مستقیماً از طریق بلوتوث یا هدفون به موسیقی گوش دهید.

ساعت هوشمند ریلمی Watch T1 به قابلیت‌های نظارت خواب، پشتیبانی از ۱۱۰ حالت ورزشی، نظارت بر ضربان قلب، نظارت بر استرس و سطح اکسیژن خون مجهز شده است. این محصول دارای صفحه نمایش ۱.۳ اینچی رنگی AMOLED با رزولوشن ۴۱۶*۴۱۶ پیکسل است که توسط شیشه گوریلا محافظت می‌شود و از واچ فیس‌ها و نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند جدید شرکت ریلمی دارای GPS داخلی است و از Galileo، GLONASS و Beidou پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین کاربران می‌توانند به صورت دقیق مسیر مورد نظر خود را ردیابی کنند. این گجت پوشیدنی تا ۵۰ متر زیر آب مقاوم است و باتری ۲۲۸ میلی آمپر ساعتی آن تا هفت روز شارژدهی دارد و از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند، آداپتور همراه آن نیز تنها در ۳۵ دقیقه باتری را به طور کامل شارژ می‌کند.

ساعت هوشمند ریلمی Watch T1 دارای قاب فولادی ضد زنگ و بندهای سیلیکونی یا چرم است که کاربران طبق سلیقه خود نسخه مورد نظر را انتخاب می‌کنند. این محصول در رنگ‌های مشکی، سبز و نعنایی با قیمت ۱۱۰ دلار از اول نوامبر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 530063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.