بلداجی نیازمند خودروی آتش‌نشانی است

شهردار بلداجی گفت: آتش نشانی این شهر نیازمند نردبان برای حوادث ساختمان‌های بلند مرتبه است که باید از اعتبارات بحران تهیه شود.

رسول خوشکام در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این واحد آتش نشانی دارای دو دستگاه خودرو بوده که یکی از خودروها فرسوده است چراکه ۲۵ سال به صورت مداوم مورد استفاده قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: با توجه به جمعیت و پتانسیل گردشگری شهر بلداجی به ویژه در ایام گرم سال، حداقل به یک خودروی دیگر نیاز است.

شهردار شهر بلداجی با بیان اینکه این واحد آتش نشانی ساختمانی مجزا دارد که سال ۹۶ مورد بهره برداری قرار گرفت، تاکید کرد: آتش نشانی در محدوده شهر بوده و وظیفه ارائه خدمات در این محدوده را دارد، اما در راستای همکاری، حوادث روستاهای اطراف و منطقه را با دستور فرماندار پوشش می‌دهد.

وی اظهار کرد: در منطقه سد چغاخور بلداجی تنها یک ایستگاه آتش نشانی فعال است لذا همکاری لازم برای ارائه خدمات به این بخش را داریم.

خوشکام تصریح کرد: آتش نشانی دارای سه نیروی آتش نشان و سه نیروی خدمه است که همین افراد نیز دوره‌های آتش نشانی را گذراندند و در کنار آتش نشانان در حوادث کمک می‌کنند.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی، ادامه داد: از نیروهای شرکتی در آتش نشانی استفاده شده تا مشکل کمبود نیرو تا حدی برطرف شود.

شهردار بلداجی با بیان اینکه نیازمندی به نیرو اعلام شده است، گفت: شهرداری‌ها نمی‌تواند نسبت به استخدام نیروی پیمانی، قراردادی و رسمی اقدام کنند لذا منتظر پیگیری‌های انجام شده، هستیم.

وی عنوان کرد: باید نیروهای شرکتی از بدنه آتش نشانی خارج و از نیروهای دیگر که از طریق آزمون جذب می‌شوند، استفاده کنیم.

خوشکام گفت: آتش نشانی بلداجی نیازمند نردبان برای حوادث ساختمان‌های بلند مرتبه است که باید از اعتبارات بحران تهیه شود.

کد خبر 530034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.