اجرای طرح بخشودگی در کتابخانه‌های عمومی اصفهان

اعضای کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان از ۲۵ مهرماه تا ۲ آبان ماه می‌توانند با تحویل کتاب‌های امانی به کتابخانه‌های عمومی، از طرح بخشودگی کامل جرایم دیرکرد کتاب بهره مند شوند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، با هدف تکریم اعضا و تشویق به بازگشت منابع کتابخانه‌های عمومی، طرح بخشودگی کامل جرایم دیرکرد کتاب‌های امانتی کتابخانه‌های عمومی با عنوان «جشنواره هفته وحدت» در اصفهان اجرا شده و تا ولادت حضرت رسول (ص) ادامه دارد.

بر این اساس، اعضای کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان که تا تاریخ دوم آبان ماه کتاب‌های امانتی را به کتابخانه‌های عمومی تحویل دهند، مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی جرایم دیرکردی مربوط به دوران شیوع بیماری کووید ۱۹ و پیش از آن خواهند شد.

به دلیل مشکلات ناشی از همه‌گیری کرونا و تعطیلی کتابخانه‌های عمومی در چند بازه زمانی و ارائه خدمات غیرحضوری در کتابخانه‌ها، برخی از منابع امانی کتابخانه‌ها در زمان مقرر به کتابخانه بازنگشته و مشمول جریمه شده است. لذا به منظور تکریم ارباب رجوع و ضرورت بازگشت کتاب‌ها برای استفاده حداکثری از منابع طرح جشنواره «هفته وحدت» برگزار شده است.

گفتنی است در حال حاضر ۲۸۸ کتابخانه نهادی و مشارکتی در استان اصفهان فعال است.

کد خبر 530025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.