ربیعی:سپاهان بهتر بود و پیروز شد

سرمربی مس رفسنجان گفت:موقعیت‌های سپاهان در ضد حمله بود و ما نیز یک پنالتی گرفتیم اگر پنالتی گل می‌شد با تک موقعیت‌ها می‌شد بازی را برابر کرد، وقتی محمد انصاری را از دست دادیم خط دفاعی با مشکلات زیادی رو به رو شدیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ربیعی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: به محرم نویدکیا و تیم سپاهان خسته نباشید و تبریک می گویم. بازی اول فراز و نشیب‌های زیادی داشت. دیروز هم در مورد میزان هماهنگی لازم صحبت کردم. برای من بازی دو بخش داشت که قبل و بعد از مصدومیت انصاری بود، مثل این مصدومیت تلخ را نیز در بازی تراکتور فصل پیش داشتیم که کریم اسلامی خواه دچار مصدومیت شد و به مشکل خوردیم.

وی افزود: در نیمه دوم هم فکر می‌کنم اشتباهات فردی داشتیم که منجر به گل سپاهان داشت. در ۳۰ دقیقه آخر بازی پر ریسکی را ما و سپاهان پیش بردیم که می‌دانستم حملاتی دست ما خواهد آمد و موقعیت‌هایی هم به سپاهان می‌رسد.

ربیعی با بیان اینکه بدترین زمان ممکن گل خوردیم، تصریح کرد: دقیقه ۴۶ زمان بدی برای گل خوردن است، باید به این قضیه واقف باشیم که سپاهان امروز قطعاً از ما بهتر بازی کرد و آنها تیم بهتری بودند. باید از امروز بیشتر تلاش کنیم و هماهنگ‌تر باشیم.

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به مشکلات تدافعی تیم خودش، گفت: موقعیت‌های سپاهان در ضد حمله بود و ما نیز یک پنالتی گرفتیم اگر پنالتی گل می‌شد با تک موقعیت‌ها می‌شد بازی را برابر کرد، وقتی محمد انصاری را از دست دادیم خط دفاعی با مشکلات زیادی رو به رو شدیم.

ربیعی در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت انصاری، اظهار کرد: هنوز مشخص نشده ولی متأسفانه فکر می‌کنم در اثر حرکتی که صورت گرفت مشکوک به پارگی رباط صلیبی است. محمد انصاری بازیکن محبوبی بین مجموعه تیم است و شاید شما باور نکنید چقدر بین دو نیمه و پس از بازی همه ناراحت بودیم.

وی اضافه کرد: انتظار خودم این بود که نظم اولیه را حفظ می‌کردیم و در کل زمان بازی بازنده نباشیم، اما سال گذشته ما بازی اول را به استقلال باختیم و رفته به رفته روند تیم مان بهتر شد. از این بازی هم درس خواهیم گرفت و بهتر خواهیم شد. مطمئنم روند رو به جلومان ادامه می‌یابد.

ربیعی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا در رابطه با عملکرد گلر عمانی، خاطرنشان کرد: به هر حال یک زمانی می‌برد بازیکن با شرایط کنار بیاید، فائز روی گل دوم مقصر نبود روی گل اول نیز توپ بلوکه شد و من از از فائز راضی هستم زیرا بازی‌های او را دنبال می‌کنم.

وی افزود: یک حساسیت‌هایی است امروز دروازه بان سپاهان نیز مشکلاتی داشت و در بازی هماهنگی طول می‌کشد؛ از وقتی فائز را جذب کردیم نقدهای زیادی داشتیم اما با توجه به هزینه‌ای که کردیم سعی کردیم از توانایی مالی خود استفاده کنیم و مطمئناً او در ادامه فصل بهترین شرایط را خواهد داشت.

کد خبر 530023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.