کیانی: بر اساس دو اشتباه فردی گل دریافت کردیم

مدافع مس رفسنجان گفت: به مجموعه سپاهان به دلیل این برد تبریک می گویم. تیم ما تیم خوبی است. شک نکنید پدیده امسال لیگ هستیم. اشتباهی در این بازی داشتیم. اما بازی اول بود و با کمک تمام مجموعه مس شک نکنید به روزهای خوبمان بر می گردیم.

مهدی کیانی، مدافع مس رفسنجان پس از شکست تیمش برابر سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: می‌دانستیم بازی برایمان سخت است. تیم سپاهان تیم خوبی است و بازیکنان آماده‌ای دارد. تیم ما هم خیلی خوب کار کرد اما بر اساس دو اشتباه فردی گل دریافت کردیم.

وی ادامه داد: به مجموعه سپاهان به دلیل این برد تبریک می‌گویم. تیم ما تیم خوبی است. شک نکنید پدیده امسال لیگ هستیم. اشتباهی در این بازی داشتیم. اما بازی اول بود و با کمک تمام مجموعه مس شک نکنید به روزهای خوبمان بر می‌گردیم.

مدافع مس رفسنجان تصریح کرد: برنامه‌ریزی این بود بازی را نگه داریم و هرچه زمان از مسابقه می‌گذرد بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. حتی گل هم به ثمر رساندیم اما نمی‌دانم واقعاً آفساید بود یا آن گل به درستی به ثمر رسید. اگر آن گل مردود اعلام نمی‌شد می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم. فوتبال همین است و جذابیت‌های آن در واقع همین اتفاقات به وجود می‌آورد.

وی با اشاره به سابقه حضور در سپاهان افزود: خاطرات زیادی در نقش جهان دارم. جای هواداران خیلی خالی است. دوست داشتیم آنها در این دیدار حضور داشتند و برابر سپاهان با حضور تماشاگران مسابقه می‌دادیم. امیدوارم مسئولان کاری کنند تا آنها نیز در ورزشگاه حضور داشته باشند. چرا که جذابیت بازی‌ها به حضور هواداران است.

کیانی در خصوص مصدومیت محمد انصاری دیگر مدافع مس گفت: مصدومیت محمد انصاری ناراحت کننده بود. آن صحنه از نظر روانی در تیم تأثیر گذار بود. هر چه تلاش کردیم به بازی برگردیم ممکن نشد. امیدوارم انصاری زودتر به بازی‌ها برگردد چرا که جای او بسیار خالی است.

کد خبر 530017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.