اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای حل مشکل حاشیه شهر رفسنجان

شهردار رفسنجان گفت: برای رفع مشکلات شهرک سپاه و همچنین منطقه اسماعیل آباد در حاشیه شهر رفسنجان هر کدام ۲ میلیارد تومان در مجموع چهار میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد.

به گزارش ایمنا، مجید کهنوجی در جلسه کمیته فنی و عمرانی شهرداری بر رفع مشکلات حاشیه شهر تأکید و اظهار کرد: پروژه‌های نیمه تمام و در دست اجرا باید بررسی شوند و اتمام آنها در اولویت نخست شهرداری قرار گیرد تا در اجرای برنامه‌های مدیریت شهری، تعهدها و پروژه‌های بعدی شهرداری خللی ایجاد نشود.

وی افزود: یکی از خواسته‌های مردم منطقه کریم آباد محقق، اجرای میدان شهید حاج علی محمدی پور است که سرعت عملیات اجرایی این طرح سرعت خواهد گرفت.

شهردار رفسنجان خاطرنشان کرد: از محله اسماعیل آباد هم چندی پیش بازدید انجام شد و متوجه وجود بسیاری از مشکلات برای این اهالی این منطقه شدیم؛ باید شیب کوچه‌های شهید عابدینی این منطقه برای جلوگیری از بروز آب‌گرفتگی اصلاح شود.

کهنوجی نبود فضای سبز و نامناسب بودن معابر محله را از دیگر مشکلات این محله عنوان کرد و گفت: برای رفع مشکلات مردم اسماعیل آباد دو میلیارد تومان اختصاص یافت.

وی از اختصاص دو میلیارد تومان برای بهبود وضعیت شهرک سپاه و رفع مشکلات شهری این منطقه خبر داد و تصریح کرد: اولویت مهم شهرک اجرای آسفالت بلوار اصلی آن است که تا پایان سال جاری لاین شرقی بلوار شهید معصومی آسفالت خواهد شد و برای آسفالت سایر معابر در سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم.

شهردار رفسنجان گفت: احداث بوستان و مراکز فرهنگی از مطالبات اهالی شهرک سپاه رفسنجان است و به ترتیب اولویت برای رفع آنان در سال آینده اقدام خواهیم کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 530003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.