عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ مهرماه

در این بسته خبری از پرداخت حقوق معوقه کارگران اندیمشک تا تصویب اساسنامه سازمان فرهنگی ورزشی گنبد کاووس و بحران اتوبوس رانی بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

رفع نواقص آرم، علائم و بغل نویسی تاکسی‌های قزوین

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از رفع نواقص آرم، علائم و بغل نویسی تاکسی‌ها با حمایت سازمان تاکسیرانی خبر داد.

بحران اتوبوس رانی بجنورد

حمیدرضا شافعی، رئیس سازمان اتوبوس رانی شهرداری بجنورد گفت: در حال حاضر یکی از مشکلات اساسی این سازمان کمبود نیروی راننده است، گفت: طی یک سال گذشته حدود ۳۵ نفر از رانندگان سازمان اتوبوس رانی شهرداری بجنورد بازنشسته شده‌اند و با کمبود شدید نیرو مواجه هستیم.

برگزاری دومین مرحله از اجرای طرح ضربتی نظافت و پاکسازی معابر خرمشهر

دومین مرحله از اجرای طرح ضربتی نظافت و پاکسازی معابر با بکارگیری یکصد نفر از کارگران خدمات شهری و با استفاده از ماشین آلات و سایر تجهیزات شهرداری خرمشهر با هدف بهبود وضعیت تنظیفات سطح شهر اجرا و عملیاتی شد.

تصویب اساسنامه تشکیل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس

عبدالقدیر کریمی، فرماندار گنبدکاووس گفت: اساسنامه تشکیل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس به تصویب رسیده و این سازمان می‌تواند در راستای حمایت از تیم‌های ورزشی کمک مؤثری داشته باشد.

مدیریت شهری قدس، حامی جامعه ورزشی

محسن چیبایی، سرپرست شهرداری قدس ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش، مدیریت شهری را همواره جز اصلی‌ترین حامیان جامعه ورزشی خواند و به بخشی از اقدامات اجرایی شهرداری در حوزه ورزش اشاره کرد.

پرداخت حقوق کارگران شهرداری اندیمشک تا پایان سال

رضا شریفی، شهردار اندیمشک گفت: در تلاشیم حقوق معوقه کارگران شهرداری را تا پایان سال پرداخت کنیم.

سنگفرش بلوار اصلی آرامستان دارالسلام اسلامشهر

شهرداری اسلامشهر همزمان با مکانیزه نمودن آبیاری قطره‌ای درختان بلوار اصلی آرامستان دارالسلام، عملیات سنگفرش این بلوار به متراژ ۷۰۰ مترمربع را با اجرای زیرسازی مناسب به مرحله اجرا درآورد.

آرامستان اردل تا ۱۰ سال آینده ظرفیت دارد

اسماعیل قاسمی، معاون خدمات شهری شهردار اردل گفت: آرامستان شهر تا ۱۰ سال آینده ظرفیت دارد.

سروآباد درآمد ثابت ندارد

یوسف باشی، فرماندار سروآباد گفت: مهمترین مشکل شهرداری سروآباد نبود درآمد ثابت و پایدار است که باعث شده این سازمان در بحث تأمین حقوق و مزایای کارکنان خود با مشکل روبرو شود.

سرعت توسعه نهاوند، تحت تأثیر حواشی

مجید یوسفی نوید، شهردار نهاوند با بیان اینکه حواشی سبب شده تا نهاوند با همه ظرفیت‌ها و داشته‌هایش راه توسعه را کند پیش ببرد، گفت: برای هر آنچه در شهر نهاوند با همه ظرفیت‌ها و داشته‌هایش، مغفول مانده است برنامه اجرایی و کارآمد داریم و بسیاری از مشکلات عمده را برای همیشه از سد راه مدیریت و توسعه شهری برخواهیم داشت.

احداث سایت ورزشی سنندج در زمینی به مساحت ۲ هزار متر

سید انور رشیدی، شهردار سنندج گفت: در زمینی به متراژ ۲ هزار مترمربع سایت ورزشی شامل زمین فوتبال، بسکتبال، ست بازی کودکان و فضای سبز احداث خواهد شد.

حمل و نقل عمومی، از شاخصه‌های توسعه پایدار است

امید ایمانی، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه نقش حمل و نقل گفت: امروزه یکی از شاخصه‌های مهم در عرصه توسعه پایدار شهری حمل و نقل عمومی است.

کد خبر 529997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.