طرح تقسیم چهار استان اصفهان، کرمان و سیستان و بلوچستان بررسی می شود

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی گفت: آخرین دستور کار جلسه امروز در خصوص تقسیم استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، اصفهان و فارس بود که فارس حذف و سه استان دیگر به کارگروهی تخصصی رفت تا مورد بررسی قرار گیرد.

روح الله نجابت در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص نشست امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، اظهار کرد: در نشست امروز کمیسیون ابتدا جهت معرفی دو نفر از اعضای کمیسیون به منظور عضویت در کمیسیون ویژه حمایت از کاربران فضای مجازی رأی گیری شد که آقایان احمدعلیرضابیگی و جلال رشیدی کوچی جهت عضوت، انتخاب شدند.

وی افزود: در ادامه جلسه در خصوص درخواست تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان بحث و بررسی صورت گرفت و در نهایت اعضای کمیسیون با این درخواست موافقت کردند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع بعدی مربوط به لایحه اصلاح تبصره‌های ۱ و ۲ ماده ۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی بود که مورد بررسی قرار گرفت. دستور بعدی کمیسیون بررسی ماده ۵۶ قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور بود که نیمه تمام باقی ماند و ادامه بررسی به جلسه بعدی موکول شد.

نجابت در ادامه تاکید کرد: آخرین دستور کار جلسه نیز در خصوص تقسیم استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، اصفهان و فارس بود که فارس حذف و سه استان دیگر به کارگروهی تخصصی رفت تا مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 529994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.