تاثیرات شگفت انگیز حاج قاسم سلیمانی در احیای عزت مسلمانان یک استثنای تاریخی است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تاثیرات شگفت انگیز شهید حاج قاسم سلیمانی در احیای عزت مسلمانان، حفظ حرمت نوامیس مسلمین و مانع شدن سیطره کفار بر مسلمانان یک استثنای تاریخی است.

به گزارش ایمنا، سردار سرلشکرحسین سلامی، در گردهمایی فرماندهان بسیجی با عنوان طرح اعتلای بسیج و رونمایی از سه قرارگاه اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در استان کرمان ضمن گرامیداشت ولادت پیامبر رئوف (ص) اظهار کرد: کرمان سرزمین زنان و مردان مجاهد، سخت کوش، صمیمی، صادق با اخلاص و اهل مهربانی است و این سرزمین بیش از ۶۰۰۰ شهید جاویدان تقدیم انقلاب کرده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی ادامه داد: اگر بخواهیم بر حسب زمان جهاد او را تفسیر کنیم او ۴۰ سال جنگید و هر خط مقدمی برای جبهه اسلام ایجاد می‌شد، او آنجا بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سردار دل‌ها پس از دفاع مقدس استثنایی و بی مانند جهاد کرد و دشت‌ها، دره‌ها در سرزمین‌های دور و نزدیک خاطره‌های باشکوه و حماسه‌های ماندگار از نبرد بی وقفه این مرد افسانه‌ای تاریخ و اسلام ما در صفحات سینه خود به یادگار دارد.

وی تاکید کرد: تأثیرات شگفت انگیز این مرد بزرگ در احیای عزت مسلمانان، حفظ حرمت نوامیس مسلمین و مانع شدن سیطره کفار بر مسلمانان یک استثنای تاریخی است.

سردار سلامی ادامه داد: این سرزمین مهد ولادت اوست و این مردم بازماندگان نسل فداکاری هستند که در میدان‌های شرف، عزت و کرامت امت عزیز ایران جنگیدند و در هر نقطه‌ای از کرمان که پا می‌گذاریم عطر دل‌انگیز وجود معنوی این شخصیت والای اسلام به مشام انسان می‌رسد و برای کرمان و کرمانیان این دیار یک افتخار بی نظیر است.

وی با بیان این مطلب که مردم کرمان قدر این گوهر و شکوه عرفانی را می‌دانند و به آن می بالند، تصریح کرد: حاج قاسم البته امروز افتخار همه ماست و هر چه زمان می‌گذرد حاج قاسم زنده‌تر تجلی می‌کند و ستایش برانگیز تر می‌شود و انسان جاری بودن حقیقت حضور او را در مسیر حس می‌کند.

منبع: ایسنا

کد خبر 529986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.