با انعکاس اخبار صحیح و شفاف پاسخگو خواهیم بود

در مراسمی با حضور شهردار بندرعباس و مدیران روابط عمومی مناطق و سازمان‌های شهرداری، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل این شهرداری معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی در این جلسه اظهار کرد: انعکاس رسانه‌ای و اجتماعی فعالیت‌های بخش‌های مختلف شهرداری از سوی روابط عمومی‌ها یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

شهردار بندرعباس با تاکید بر رصد مجموع رسانه‌های مجازی، مکتوب و خصوصاً فضای مجازی، گفت: در شرایطی که رسانه حرف اول همه محافل را می‌زند، در این حوزه نیازمند فعالیت و جدیت بیشتر هستیم.

نوبانی ادامه داد: تمام شهروندان باید نسبت به تلاش‌های شهرداری مطلع شوند که وظیفه آن بر عهده روابط عمومی‌هاست.

شهردار بندرعباس با اشاره به ضرورت تعامل با همه رسانه‌های استان، بزرگان رسانه‌ای و فعالان این عرصه، عنوان کرد: با هیچ رسانه‌ای مشکل نداریم و در برابر رسانه‌های منتقد جبهه نمی‌گیریم. روابط عمومی‌ها نیز باید با همین شیوه عمل کنند و در برابر انتقادات، تنها با انعکاس اخبار صحیح و شفاف پاسخگو خواهیم بود.

وی اظهار کرد: رضایت جامعه هدف که همان شهروندان هستند و ایجاد آرامش با عملکرد مثبت و مسئولانه باید در دستور کار همه بخش‌های شهرداری قرار بگیرد.

شهردار بندرعباس با تاکید بر توجه ویژه به حوزه روابط عمومی و تقویت امکانات و تجهیزات، تصریح کرد: شهرداری باید از روزمرگی خارج شود و روابط عمومی در این مسئله نقش مهمی دارد.

وی از روابط‌عمومی‌ها به عنوان بازوی مهم شهرداری یاد کرد و افزود: آموزش تخصصی کارکنان روابط عمومی و توجه به بسته‌های تشویقی نیز باید جزو برنامه‌های مدیر جدید این حوزه باشد.

مریم پاسالار، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس نیز در این نشست اظهار کرد: به‌کارگیری نیروهای متخصص و نیروسازی صورت گرفته در حوزه روابط عمومی شهرداری نتیجه تلاش مدیران سابق این حوزه است.

وی با تاکید بر تعامل با رسانه‌ها تاکید کرد: احساس وظیفه در حوزه روابط عمومی باعث حفظ آبروی مجموعه می‌شود.

به گزارش ایمنا، در این جلسه ضمن قدردانی از حامد رضوانی سرپرست سابق مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، مریم پاسالار به عنوان سرپرست جدید این حوزه معارفه شد.

کد خبر 529941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.