استفاده از ظرفیت دانشگاه خلیج فارس برای پیشبرد اهداف عالیه شهرداری

شهردار بوشهر گفت: مدیریت این شهر برای پیشبرد اهداف عالیه خود در مدیریت از ظرفیت علمی دانشگاه خلیج فارس استفاده می‌کند.

به گزارش ایمنا، حسین حیدری در نشست همکاری با دانشگاه خلیج فارس، اظهار کرد: این دانشگاه با وجود ظرفیتی متشکل از جوانان نخبه و مستعد می‌تواند کمک‌کار شهرداری در برنامه‌های ترسیم شده باشد و مسیرهای رسیدن به توسعه شهری را هموار کند.

وی افزود: دانشگاه خلیج فارس در حوزه فناوری اطلاعات و شهر هوشمند بوشهر نیز می‌تواند نقش قابل توجهی ایفا کند و داشته‌های علمی خود را در اختیار مجموعه‌های شهرداری قرار دهد.

شهردار بوشهر ادامه داد: در هر حوزه مدیریتی استفاده از ظرفیت علمی دانشگاهیان ابزاری مهم برای دستیابی به موفقیت است که شهرداری بندر بوشهر هم از این ظرفیت مهم دریغ نخواهد کرد.

حیدری تصریح کرد: نیروی انسانی یکی از ظرفیت‌های مهم و تأثیرگذار شهرداری بوشهر است که برای افزایش بهره‌وری آنها استفاده از ظرفیت‌های علمی جامعه دانشگاهی تأثیرگذاری بالایی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: حوزه فناوری اطلاعات یکی از بخش‌های مهم و حساس در مدیریت شهری است که با هدف افزایش کارایی در این بخش باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

شهردار بوشهر ادامه داد: دانشگاه خلیج فارس تاکنون در طرح‌های مختلف حضوری موفق داشته است و همکاری علمی با شهرداری نیز می‌تواند سرآغاز فصلی جدید از موفقیت‌های این دانشگاه باشد.

حیدری گفت: مدیریت شهری در بوشهر برای پیشبرد برنامه خود از نظر نخبگان و شهروندان استفاده خواهد کرد چراکه خرد جمعی در پیشبرد بسیاری از امور راهگشا است.

منبع: ایرنا

کد خبر 529919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.