مرکز معاینه فنی جی؛ گواهی معاینه فنی برتر در کشور را دریافت کرد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: مرکز معاینه فنی جی برای دومین سال پیاپی به عنوان مرکز دارای صلاحیت صدور گواهی معاینه فنی برتر در کشور انتخاب شد.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مرکز معاینه فنی جی واقع در خیابان همدانیان و در مجاورت پایانه مسافربری جی دارای سه خط مکانیزه فعال جهت تست و صدور گواهی معاینه فنی است.

وی افزود: این مرکز برای اولین بار در سطح استان اصفهان در سال گذشته به عنوان مرکز دارای صلاحیت صدور گواهی معاینه فنی برتر انتخاب شد و امسال نیز با همکاری پرسنل این مرکز و سربلندی در فرایند بررسی ممیزی‌های سازمان حفاظت محیط زیست کشور توانستیم بار دیگر به افتخار نائل آئیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در سطح استان اصفهان تنها مرکز معاینه فنی که صلاحیت صدور گواهی معاینه فنی برتر را دارد، مرکز معاینه فنی جی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان است، افزود: در سطح کشور تنها ۱۳ مرکز دارای صلاحیت هستند که مرکز معاینه فنی جی چهارمین مرکز در رتبه بندی سال ۱۴۰۰ معرفی شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در راستای تعیین صلاحیت مراکز معاینه فنی برای صدور گواهی معاینه فنی برتر، سازمان حفاظت محیط زیست علاوه بر بازرسی‌های دوره‌ای از ساختمان، تجهیزات و پرسنل مراکز، بازرسی‌هایی را نیز به صورت سرزده و ناشناس انجام می‌دهد، به عنوان مثال یک خودرو با عیب مشخص را جهت سنجش سطح آمادگی پرسنل و بروز بودن تجهیزات به صورت ناشناس روانه مراکز می‌کند و این خود یکی از چندین ملاک انتخاب مرکز دارای صلاحیت است.

وی گفت: سیاست سازمان پایانه‌ها همواره مبنی بر رفاه و آسایش هموطنان بوده که در سطح پایانه‌های مسافربری برون شهری پنجگانه اصفهان به خوبی نمود دارد.

محبوبی اظهار کرد: از جمله اقدامات سازمان پایانه‌ها در جهت بهبود خدمت رسانی به مسافران و هموطنان می‌توان به خرید دستگاه زمین شوی برقی سرنشین‌دار برای پایانه کاوه و بهسازی و نوسازی قسمت‌های مختلف پایانه اعم از ایجاد رمپ‌ها و مسیرهایی جهت تسهیل تردد معلولان و جانبازان، سمپاشی و مه پاشی فصلی و دوره‌ای در محل‌های مختلف پایانه‌های پنج‌گانه، انجام تعمیرات و رنگ آمیزی تجهیزات، صندلی‌ها، تابلوها و دیگر قسمت‌های پایانه‌ها اشاره کرد که در کنار تمامی این اقدامات همچنان گندزدایی و ضدعفونی قسمت‌های مختلف پایانه‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌شود.

کد خبر 529881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.