بررسی فرصت‌های توسعه همکاری با پاکستان

عضو اتحادیه بین‌المجالس جهانی در مجلس شورای اسلامی گفت: مباحث و نظرها در تمامی نشست‌های هیئت ایرانی در اسلام آباد حول محور تعاملات پارلمانی، مراودات و مناسبات تجاری و اقتصادی، همکاری‌های مرزی و امینتی و همچنین روابط دو جانبه و چند جانبه انجام گرفت.

الهام آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص سفر گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان به اسلام آباد اظهار کرد: گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان بنا به دعوت رسمی ۱۸ مهر ماه به اسلام آباد سفر کرد، هیأت پارلمانی ایران در این سفر با مقامات پارلمانی و دولتی پاکستان دیدار و پیرامون مسائلی از جمله، فرصت‌های توسعه و گسترش همکاری‌های دو جانبه، تشکیل اتاق‌های تهاتر، گشایش بازارچه‌های مرزی، تسهیلات گمرکی و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو و رایزنی کردند.

وی افزود: هیئت ایرانی در مدت اقامت خود در پاکستان با رؤسای گروه دوستی پارلمانی مجلس ملی، رئیس کمیسیون روابط خارجی، رئیس مجلس ملی، معاون رئیس مجلس ملی، رئیس گروه دوستی پارلمانی مجلس سنا و مشاور نخست وزیر در امور بازرگانی پاکستان دیدار و گفت‌وگو داشتند.

عضو اتحادیه بین‌المجالس جهانی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مباحث و نظرها در تمامی نشست‌های هیأت ایرانی در اسلام آباد حول محور تعاملات پارلمانی، مراودات و مناسبات تجاری و اقتصادی، همکاری‌های مرزی و امینتی و همچنین روابط دو جانبه و چند جانبه انجام گرفت.

آزاد تاکید کرد: در ادامه این سفر، هیئت پارلمانی ایران با سفر به شهر کراچی در جنوب پاکستان با مقامات دولت ایالتی و پارلمانی دیدار و گفتگو کرد، همچنین هیأت پارلمانی ایران به اتفاق سردار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و هیأت همراه ایشان جمعه به ایران بازگشتند.

کد خبر 529866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.