حضور مناطق دهگانه شهرداری تبریز در کمیته حسابرسی

مدیرکل مالی و ذی‌حسابی شهرداری تبریز گفت: در راستای سیاست شفاف‌سازی شورای اسلامی شهر، مناطق دهگانه شهرداری تبریز برای ارائه گزارش حسابرسی خود و همچنین رفع مشکلات در این حوزه در کمیته حسابرسی حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری تبریز، اکبر خردمند در جلسه هماهنگی مدیران و مسئولان مالی مناطق برای حضور در کمیته حسابرسی، اظهار کرد: در راستای آگاهی مناطق از مشکلات، شناسایی و رفع آنها، بهره‌مندی بهینه از منابع مالی و همچنین در راستای سیاست شفاف‌سازی امور از مدیران مالی مناطق برای تکمیل مدارک و حضور در کمیته حسابرسی شورای شهر دعوت می‌کنیم.

وی افزود: پیش از این، یک گزارش حسابرسی کلی شهرداری انجام می‌گرفت و تنها شهردار تبریز برای حسابرسی حضور داشت که برای رفع ایرادات حسابرسی مناطق، مقرر شد هر منطقه که حسابرسی آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد، در جلسه کمیته حسابرسی شورا حضور داشته باشد.

مدیرکل مالی و ذی‌حسابی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: هدف این جلسه توجیه مسئولان منطقه اعم از مدیر مالی و هماهنگی با دیگر معاونت‌های منطقه بود که مدارک مورد نیاز حسابرس‌ها را در اسرع وقت تهیه و در اختیار آنها قرار دهند و از آنجا که در کمیته حسابرسی شورای شهر و صحن علنی شورای شهر پاسخگو خواهند بود، باید مدارک مالی منطقه را تحویل داده و تا جایی که می‌توانند از این موضوع رفع ایراد کنند.

خردمند ادامه داد: کمیته حسابرسی شورای اسلامی شهر پنج فراخوان داده بود که یک شرکت دارای رتبه یک حسابداران رسمی و رتبه یک سازمان شهرداری‌ها، از طرف شورای شهر حسابرس شهرداری مرکز و مناطق انتخاب شده است.

خردمند گفت: برای سازمان‌هایی که دیگر شرکت‌های حسابداری عهده‌دار حسابرسی آنها شده‌اند، جلسه دیگری برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: اکنون که حسابرسی سه سال گذشته در دست اقدام است، مقرر شد همه مدیران و مسئولان مناطق در کمیته حسابرسی شورای اسلامی شهر حضور یافته و پاسخگوی عملکرد خود باشند.

کد خبر 529849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.