از پایان نامه‌های دانشجویان در راستای رفع نیازهای جزیره حمایت می‌کنیم

شهردار ابوموسی گفت: از ظرفیت اعضای هیات علمی دانشگاه و پروژه‌های تحقیقاتی، پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان در راستای رفع نیازهای جزیره استفاده و حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، محمد رستمی در دیدار رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی با بیان اینکه مؤسسات و آموزش عالی بویژه دانشگاه‌ها در توسعه پایدار نقش اساسی دارند، اظهار کرد: از ظرفیت نیروهای هیأت علمی دانشگاه پیام نور هرمزگان استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: از پروژه‌های تحقیقاتی، پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان که در راستای نیازهای جزیره ابوموسی باشد حمایت می‌کنیم و از ظرفیت اساتید در حل چالش‌های این شهرستان بهره خواهیم برد.

شهردار ابوموسی با بیان اینکه هر فعالیتی در شهرداری با تکیه بر علم و دانش است، خاطرنشان کرد: از همکاری مشترک و تعامل با دانشگاه پیام نور ابوموسی در جهت توسعه پایدار شهر به صورت ویژه یکی از برنامه‌های اصلی شهرداری است.

محمود عامری سیاهویی، رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی نیز در این دیدار گفت: با تعامل و تفاهم نامه‌ای که بین دانشگاه پیام نور و دستگاه‌های اجرایی، شهرداری و شورای شهر وجود دارد، مجموعه شهرداری می‌تواند از ظرفیت نیروهای هیأت علمی در برگزاری سمینارها، همایش‌ها و برگزاری دوره‌های کوتاه مدت از این ظرفیت استفاده کند.

در پایان این دیدار کرمی رئیس شورای شهر ابوموسی گزارشی از عملکرد شورای شهر ارائه و خواستار همکاری همه جانبه جهت توسعه پایدار برای جزیره ابوموسی شد.

منبع: فارس

کد خبر 529842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.