پرونده صدور حکم شهرداری زنجان در حال بررسی است

شهردار زنجان گفت: استعلامات از استان به وزارت کشور ارسال شده است و باید منتظر نظر نهایی وزارتخانه برای صدور حکم شهرداری باشیم.

به گزارش ایمنا، عباس راشاد در این باره اظهار کرد: از زمان رأی اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر به من ۲۷ روز سپری شده و مراحل طبق شرایط عادی در حال بررسی است و باید منتظر نظر وزارت کشور باشیم و امیدواریم مشکلی در این مسیر وجود نداشته باشد.

وی افزود: البته مواردی در فضای مجازی علیه شهردار منتخب مطرح شده ولی بر اساس آخرین استعلام سوءپیشینه من، هیچ‌گونه پرونده در جریان در محاکم قضائی و امنیتی نداشته و شرایط کاملاً عادی است؛ هرچند شاید عده‌ای علاقه‌ای به این وضعیت نداشته باشند.

شهردار منتخب زنجان در خصوص معرفی خود به‌عنوان کاندیدای یکی از معاونت‌های استانداری زنجان، گفت: موضوعی در این رابطه مطرح نشده است. البته تصمیم‌گیری‌ها به‌صورت جمعی انجام می‌شود و ما تابع نظر جمع هستیم؛ هرچند با جدیت پیگیر اتمام مراحل صدور حکم برای شهرداری هستیم و امیدواریم هرچه سریع‌تر این پروسه به اتمام برسد.

راشاد ادامه داد: تمامی مسائل مربوط به امور شهر زنجان در حال انجام بوده و خللی در آن به‌وجود نیامده است ولی امیدواریم مراحل اداری نیز هرچه سریع‌تر به اتمام رسیده و حکم شهرداری ابلاغ شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 529836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.