توجه ویژه شهرداری نهاوند به مناطق حاشیه شهر

شهردار نهاوند گفت: نگاه ویژه‌ای به حل مشکلات محلات حاشیه‌ای سطح شهر داریم و در این راه هیچ تبعیضی بین محلات سطح شهر وجود ندارد.

به گزارش ایمنا، مجید یوسفی نوید با بیان اینکه نظافت و پاکیزگی محلات سطح شهر و تعمیر و اصلاح باکس‌های زباله به طور جدی در دستور کار است، اظهار کرد: با توجه به پناهگاه سگ‌های ولگرد بحث جمع آوری و عقیم سازی سگ‌های ولگرد در دستور کار شهرداری است و در حال انجام است.

وی افزود: تعیین تکلیف املاک قولنامه ای و ساماندهی املاک تجاری بلوار شاهد در دستور کاری است و تغییر کاربری ۱۴ هزار متر زمین در محل ترمینال قدیم نهاوند در کمسیون ماده ۵ برای تبدیل به بازار خودرو در حال پیگیری و انجام است.

شهردار نهاوند با تاکید بر اینکه دنبال جناح بندی و حاشیه نیستم، خاطرنشان کرد: تمام هدفم رفع مشکلات و ساماندهی ورودی‌ها است و همه توانم را به کار گرفته‌ام تا مطالبات مردم را محله به محله پیگیری کنم، فضای‌های مجازی و رسانه‌ها را رصد می‌کنم تا به مشکلات و مطالبات مردم برسم، بنابراین همه باید پای کار باشیم و کمک کنیم، زیرا این حواشی سبب شده تا نهاوند با همه ظرفیت‌ها و داشته‌هایش از مسیر توسعه عقب بماند.

یوسفی نوید با بیان اینکه پارک صخره‌ای گردشگری دوخواهران در ۲۲ هزار متر مربع و با اعتبار ۵ میلیارد تومان با برنامه زمانی ۳ ساله و در ۲ فاز احداث می‌شود، ادامه داد: این پارک در دل بافت فرسوده قرار دارد و هدف از احداث آن احیای بافت فرسوده و ایجاد خدمات تفریحی فرهنگی به منطقه دوخواهران است.

افزایش پارک محلات در نهاوند

صفی الله خرم آبادی، رئیس شورای شهر نهاوند نیز در ادامه اظهار کرد: در عصر حاضر، هیچ حوزه یا منطقه‌ای بدون توجه به نقش مثبت رسانه‌ها که واسط و حامل پیام‌های ارتباطی هستند، نمی‌تواند به توسعه و بهبود امور زندگی مردم بپردازد.

وی اضافه کرد: در عصر حاضر، رسانه‌ها، تار و پود نمادین زندگی ما را تشکیل می‌دهند و نقش تسریع کننده نهادی را در جامعه دارند.

رئیس شورای شهر نهاوند با بیان اینکه رسانه‌ها، حکم آینه را ندارند بلکه نقش نورافکن را بازی می‌کنند، تاکید کرد: رسانه‌ها نقش بالقوه معناداری در شکل گیری ادراک و افکار بازی می‌کنند رسانه‌ها، تکثیر کنندگان شخصیت متحرک و قالب ذهنی متناسب با آن می‌باشند.

خرم آبادی با اشاره به برنامه‌های شهرداری و افزایش پارک محلات، گفت: پاکسازی محلات و توجه به مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر به عنوان اولویت و رویکرد شورای ششم مورد توجه قرار گرفته شده است و به همین منظور پارک صخره‌ای دوخواهران کلنگ زنی شد و در مناطق دیگر شهر هم پارک‌های محله‌ای کلنگ زنی خواهند شد.

وی افزود: اولویت کار شورای ششم و شهرداری نهاوند آسفالت معابر و خیابان‌های سطح شهر است که با تأمین قیر به زودی آسفالت معابر و خیابان‌ها را خواهیم داشت.

رئیس شورای شهر نهاوند با اشاره به قیر خریداری شده توسط شهرداری، تصریح کرد: دولت اجازه مصرف گازوئیل به عنوان سوخت در کارخانه را نمی‌دهد و برای اجرای گازسوز شدن کارخانه هم معارض املاک اطراف کارخانه مطرح است که به محض برطرف شدن این مشکلات شاهد آسفالت معابر و خیابان‌ها خواهیم بود.

منبع: مهر

کد خبر 529824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.