ایجاد پیاده راه در بافت فرسوده بروجن

شهردار بروجن گفت: طرح پیاده راه سازی در بافت فرسوده این شهر در مرحله مطالعه بوده و به زودی اجرایی شود.

حمزه علی ولیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری، ایجاد فرصت‌های شغلی برای شهروندان شهر بروجن، جذب توریسم و توسعه صنعت گردشگری در چهار سال آینده در نظر گرفته خواهد شد.

وی افزود: اصلاح و تکمیل المان‌های شهری از جمله میدان شهید حاج قاسم سلیمانی، اصلاح میدان آزادگان، المان میدان هواشناسی، میدان محله کاروان و اجرای پیاده راه سازی در بافت فرسوده شهری که در دست مطالعه بوده از دیگر برنامه‌ها در این شهر است.

شهردار بروجن با بیان اینکه اجرای پارکینگ طبقاتی در مرکز شهر به عنوان توسعه در بافت فرسوده در حال اجرا است، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده صنایع نیمه مزاحم به خارج از شهر منتقل خواهد شد و تکمیل و توسعه شهری در این منطقه صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه تکمیل شش کیلومتر فاز نخست پیاده راه جاده سلامت واقع در جاده سیاسرد به طول ۳۵۰ متر، آغاز شده است، تصریح کرد: برای این فاز حدود ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در سال جاری پیش بینی شده است که امیدواریم محقق شود.

ولیان گفت: در حوزه فضای سبز احیای پارک‌های جنگلی محله‌های ۴۰۰ دستگاه و اردو بار، پارک جنگلی شهدا، توسعه کمربند سبز در ورودی‌های شهر و توسعه فضای محله‌های الهیه و فاطمیه در دستور کار قرار داد و این پروژه‌ها دنبال خواهد شد.

کد خبر 529781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.