تلاش جهادی اولویت فعالیت‌ها در شهرداری ورزنه

شهردار ورزنه از آغاز فاز اول سه پروژه زیرسازی، تسطیح، در سه محوراصلی بلوار امام حسین(ع)، بلوار تربیت بدنی و بلوار جنب بیمارستان ورزنه خبر داد.

حامد اخگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف شهرداری توجه به عمران و آبادانی شهر و به تعبیر دیگر پیگیری اجرای پروژه‌های عمرانی است، اظهار کرد: عملیات اجرای پروژه بلوار امام حسین (ع) در فاز نخست شامل زیرسازی و تسطیح و آماده سازی در فاز اول و جدول و کانیوگذاری در فاز بعد آسفالت توپیکا با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد است.

وی با اشاره به روند فیزیکی این پروژه، افزود: پروژه بلوار امام حسین (ع) به طول ۵۰۰ متر و عرض ۳۵ متر و بلوار تربیت بدنی به طول ۳۰۰ متر و عرض ۳۰ متر و بلوار جنب بیمارستان ورزنه به طول ۶۰۰ متر و عرض ۳۵ در حال اجرا است که پس از مراحل زیرسازی، تسطیح و آماده سازی، جدول‌گذاری و در انتها آسفالت در دستور کار قرار دارد.

شهردار ورزنه با بیان اینکه ارتقای کیفی و بهسازی معابر از اهداف اصلی شهرداری این شهر در اجرای پروژه‌ها است، افزود: این امر به منظور تسریع در تردد و دسترسی شهروندان، بهسازی و ساماندهی معابر و دستیابی به استانداردهای مطلوب شهری و کسب رضایتمندی عمومی شهروندان با مدیریت جهادی صورت می‌گیرد.

کد خبر 529764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.