ششمین جشنواره شهر و رسانه برگزار می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز از برگزاری ششمین دوره جشنواره شهر و رسانه خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر سه اثر خود را که از ابتدای فروردین ۹۸ تاکنون در رسانه‌ها منتشر شده است به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

امیر آهن جان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشنواره شهر و رسانه حلقه اتصال رسانه‌ها و مجموعه مدیریت شهری است، این جشنواره در راستای ایجاد فضای رقابت سازنده و ارتقای کمی و کیفی تولیدات رسانه‌ای برگزار می‌شود.

وی افزود: ششمین جشنواره شهر و رسانه نیز در قالب تیتر، یادداشت و سرمقاله، گزارش، طراحی گرافیک، گزارش، مصاحبه، خبر، کاریکاتور و گزارش تصویری (عکس، فیلم) برگزار می‌شود.

وی به محورهای این جشنواره اشاره کرد و گفت: بخش اصلی" مشارکت شهروندان در اداره امور شهر"، "پاکیزگی شهر" و "مدیریت تفکیک پسماندها"، "نوسازی بافت‌های فرسوده"، "فرهنگ شهروندی" و" آسیب‌های اجتماعی"، "حمل و نقل عمومی و ترافیک"، "مسائل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی" (با نگاه ویژه به شهید سردار سلیمانی)، "شهرسازی"، " زیباسازی"، "طراحی المان‌های شهری "و" فضای سبز"، "فعالیت‌های عمرانی در شهر "و "بخش ویژه شامل کرونا و مدیریت شهری"، "سیلاب و آب‌گرفتگی ها" است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر سه اثر خود را که از ابتدای فروردین ۹۸ تاکنون در رسانه‌ها منتشر شده است به دبیرخانه جشنواره واقع در اهواز، کیانپارس، خیابان مرداد غربی فاز دو پلاک ۹۱ – اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز ارسال کنند.

آهن جان با بیان اینکه در نهایت برای یک دوره ۲۰ روزه مهلت دریافت آثار تمدید شد، خاطرنشان کرد: از آثار برتر در بهمن ماه سال جاری تقدیر به عمل می‌آید.

وی با انتقاد از استقبال کم اهالی رسانه از این جشنواره گفت: در استانی که نزدیک به ۲۰۰ سایت خبری، ۱۱ خبرگزاری و بیش از ۱۰۰ روزنامه سراسری وجود دارد چرا استقبالی از این جشنواره صورت نگرفته است، آیا اشکال از نحوه برگزاری و شورای سیاست گذاری بوده یا مسئله چیز دیگری است، بر همین اساس باید آسیب شناسی در این مورد شود تا دلیل اجرا نشدن و استقبال کم از آن مشخص شود تاکنون پس از تبلیغات و برگزاری جلسات ۲۵ نفر با ارائه ۴۰ اثر در این جشنواره شرکت کردند.

کد خبر 529710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.