تدوین سند چشم انداز ۵ ساله شهر ضروری است

شهردار بروجرد گفت: تدوین سند چشم انداز پنج ساله برای توسعه و پیشرفت زیرساخت‌ها و مبلمان شهری در بروجرد لازم و ضروری است.

به گزارش ایمنا، یحیی عیدی بیرانوند اظهار کرد: دارا بودن نقشه راه برای سهولت و تسریع در انجام وظایف و حل مشکلات و کمبودها در سطح شهر بروجرد ضروری بوده و موجب می‌شود با انتصاب شهرداران جدید اختلالی در روند اجرایی طرح‌های شهری به وجود نیاید.

وی افزود: در تلاش هستیم تا با تدوین سند چشم‌انداز پنج ساله با مشارکت دانشگاه، شورای اسلامی شهر، مردم، مشاوران و کارشناسان این مهم محقق شود تا بتوان نقشه راه را تدوین نمود.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: در بروجرد طرح‌های مهمی از جمله اجرای طرح کمربندی. تقاطع‌های غیر همسطح، دریاچه مصنوعی از مطالبات عمومی بوده که در سند چشم‌انداز پنج ساله مشخص شده است.

عیدی اضافه کرد: برخی واحدهای صنفی بروجرد با مسدود کردن مسیر تردد و پیاده‌روها مشکلاتی برای مردم ایجاد می‌کنند که با این واحدهای متخلف به شدت برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: برخی از پارک‌ها و بوستان‌های شهری فاقد سرویس بهداشتی و امکانات رفاهی بوده که در اولویت قرار داده شد و کار مناسب سازی و بهسازی پیاده‌روها در سطح شهر و آسفالت معابر و کوچه‌ها در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

شهردار بروجرد با اشاره با ساماندهی کارتن خواب‌ها، گفت: راه اندازی گرم خانه برای کارتن خواب وظیفه شهرداری به تنهایی نیست و باید با همه دستگاه‌های ذیربط همکاری لازم را در این مورد انجام دهند.

عیدی بیرانوند تصریح کرد: سگ‌ها موجوداتی هستند که حق حیات دارند بر این اساس مکانی در نظر گرفته شده تا پس از زنده گیری به این مکان منتقل و نگهداری شود و تا کنون نیز ۱۵ قلاده جمع‌آوری شده است.

وی افزود: هم اکنون بیش از ۱۰ پروژه شهری در بروجرد مانند دروازه ورودی بروجرد در حال اجرا است.

منبع: ایرنا

کد خبر 529624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.