نمایش منتخب انیمیشن‌های کوتاه پیکسار در سالن سوره

فیلم خانه حوزه هنری استان اصفهان با همکاری دفتر تخصصی سینما در برنامه نمایش فیلم‌های انیمیشن به اکران منتخبی از انیمیشن‌های کوتاه کمپانی پیکسار می‌پردازد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، نرگس رجایی مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری اصفهان، گفت: کمپانی پیکسار از بزرگترین استودیوهای تولید انیمیشن در دنیا است که برای نخستین بار با استفاده از تکنولوژی سه بعدی دیجیتال به ساخت انیمیشن پرداخته است.

وی افزود: این کمپانی به عنوان مبدا ورود تکنولوژی سه بعدی دیجیتال به حوزه انیمیشن شناخته شده است. انیمیشن «داستان اسباب بازی» به عنوان اولین انیمیشن سینمایی کاملاً دیجیتال تاریخ سینما از دیگر افتخارات این استودیو است.

مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری اصفهان، تصریح کرد: امروزه این استودیو جزئی از کمپانی دیزنی است و انیمیشن‌هایی چون شرکت هیولاها، ماشین‌ها، روح، لوکا، نمو و شگفت انگیزها از جمله ساخته‌های خاطره‌انگیز این استودیو است.

رجایی خاطرنشان کرد: به دلیل موفقیت‌های کمپانی پیکسار در انیمیشن، نمایش این هفته از سلسله نمایش‌های فیلم خانه در حوزه انیمیشن را به مرور منتخب آثار انیمیشن کوتاه این استودیو اختصاص دادیم که نسبت به کارهای بلند آن کمتر دیده شده است.

به گزارش ایمنا، علاقمندان برای تماشای این فیلم‌های انیمیشن می‌توانند رأس ساعت ۱۷ روز چهارشنبه _۲۸ مهرماه_ به سالن سوره واقع در خیابان آمادگاه، روبه‌روی مهمانسرای عباسی، مجتمع فرهنگی و هنری سوره مراجعه نمایند.

نمایش منتخب انیمیشن‌های کوتاه پیکسار در سالن سوره

کد خبر 529575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.