مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مک بوک پرو ۲۰۲۱ احتمالا از حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، انتظار می‌رود که مک‌بوک پرو جدید در ابعاد ۱۴ و ۱۶ اینچی و مجهز به نمایشگر mini-LED و با وضوح چشمگیر عرضه شود. رزولوشن صفحه نمایش مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی به ترتیب ۱۹۶۴*۳۰۲۴ پیکسل و ۲۲۳۴*۳۴۵۶ پیکسل خواهد بود. در واقع ارتفاع آن‌ها ۷۴ پیکسل از نسبت تصویر مرسوم ۱۶:۱۰ بیشتر است. افزایش ۷۴ پیکسل در ارتفاع می‌تواند نشانه‌ای از وجود ناچ و حاشیه‌های باریک باشد.

به نظر می‌رسد که مک بوک پرو جدید به شارژر مغناطیسی معروف به مگ سیف مجهز خواهد شد. گزارشات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت اپل قصد داشته است یک پورت قدیمی USB-A را به مک بوک پرو اضافه کند، اما در مراحل نهایی توسعه از این تصمیم صرف نظر کرده است.

مک بوک پرو جدید به تراشه میان نسلی اپل مجهز خواهد شد که حداکثر ۱۰ هسته پردازنده مرکزی (CPU) متشکل از هشت هسته با عملکرد بالا و دو هسته کم مصرف دارد. در زمینه گرافیک نیز انتظار می‌رود که دو پیکربندی ۱۶ و ۳۲ را شاهد باشیم. احتمالاً محصول ذکر شده در دو نسخه با ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد، در حالی که مدل‌های کنونی مجهز به پردازنده M1 تنها قادر است از رم ۱۶ گیگابایتی پشتیبانی کند.

کد خبر 529555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.