نتایج هفته پنجم لیگ برتر فوتسال ایران

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال با صدرنشینی سن ایچ ساوه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتسال در روزهای_ شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ مهرماه_ از ساعت ۱۷ برگزار شد.

تیم فوتسال مس سونگون رو در روی مقاومت البرز قرار گرفت که با نتیجه سه بر دو این تیم را شکست داد. مس سونگون با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به گیتی پسند در جایگاه سوم قرار دارد و مقاومت البرز با ۱۰ امتیاز در جایگاه چهارم جای گرفت.

تیم فوتسال زندی بتن کلار دشت به مصاف چیپس کامل مشهد رفت که با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست داد و با ۹ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت. چیپس کامل مشهد هم با چهار امتیاز در جایگاه دهم باقی ماند.

تیم فوتسال حفاری خوزستان میزبان فرش آرای مشهد بود که با نتیجه چهار بر یک از این تیم شکست خورد. فرش آرای مشهد با هفت امتیاز در جایگاه هفتم و حفاری خوزستان هم با سه امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

تیم فوتسال گیتی‌پسند رو در روی کراپ الوند صف آرایی کرد که با نتیجه شش بر دو این تیم را شکست داد. گیتی پسند با ۱۲ امتیاز در جایگاه دوم و کراپ الوند با هشت امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.

تیم فوتسال فردوس قم رو در روی سن ایچ ساوه قرار گرفت که با نتیجه شش بر یک از این تیم شکست خورد. فردوس قم با شش امتیاز در جایگاه نهم و سن ایچ ساوه با ۱۲ امتیاز در رده اول جدول قرار گرفت.

تیم فوتسال شهروند ساری، میزبان سپاهان اصفهان بود که با نتیجه سه بر یک از این تیم شکست خورد. شهروند ساری با نتیجه با یک امتیاز در جایگاه چهاردهم و سپاهان با شش امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد.

تیم فوتسال راگا شهر ری به مصاف فولاد زرند ایرانیان رفت که با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست داد. راگا شهری ری با سه امتیاز در رده یازدهم و فولاد زرند با دو امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

کد خبر 529525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.