جزییات استعفای شهردار منتخب شورای ششم قائم‌شهر

نایب رییس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر از استعفای شهردار این شهر خبرداد.

ایمان پویامهر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: «عباس صالح زاده» شهردار قائم شهر صبح امروز (یکشنبه) نامه استعفای خود را به هیئت رئیسه شورا تقدیم کرد که بنا به ضرورت موضوع جلسه فوری در ساعت ۱۴ امروز در شورا تشکیل شد.

وی تصریح کرد: ضمن موافقت همه اعضای شورا با استعفای صالح زاده، انتخاب سرپرست شهرداری قائم‌شهر در اولویت و دستور کار قرار گرفت و «کاظم علیپور» که قبلاً مسئولیت دفتر سرمایه گذاری در شهرداری را به عهده داشت، با احتساب حداکثر رأی به سمت سرپرستی شهرداری قائم‌شهر منصوب شد.

نایب رئیس شورای اسلامی قائم‌شهر با تاکید بر اینکه عباس صالح زاده یکی از بهترین شهرداران مازندران در طول سال‌های بعد از انقلاب بوده است، افزود: قائم‌شهر تا امروز بیش از ۴۰ شهردار سکان دار این شهر بوده است.

وی با بیان اینکه مراسم رسمی تودیع و معارفه سه شنبه هفته جاری برگزار شد، اظهار کرد: انتخاب شهرداری توانمند و با تجربه و ترجیحاً از نیروهای متخصص شهرداری برنامه شورای ششم در آینده است که امیدواریم با انجام این کار کارنامه خوبی از شورای دوره ششم در پیش روی مردم به جای بگذاریم.

پویامهر گفت: هنوز هیچ نامه رسمی از وزارت کشور مبنی بر صلاحیت یا عدم آن به شورای شهر نرسیده، اما روند تعیین صلاحیت‌ها به نفع صالح زاده نیست و وی ترجیح داد قبل از موعد استعفا دهد.

به گزارش ایمنا، عباس صالح زاده در دوره پنجم شورای شهر قائم‌شهر نیز شهردار این شهر بود که در ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ به عنوان شهردار منتخب شورای ششم به استانداری مازندران معرفی شد.

صالح زاده پیش از این نیز اواخر دهه ۸۰ نیز شهردار قائم شهر بود.

کد خبر 529517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.