شهر خوب ساختنی است

شهردار شهرکرد گفت: المان‌های شهری و برندها و نمادهای شهرکرد در سطح یک مرکز استان نیست؛ وضعیت مالی شهرداری نیز مطلوب نبوده البته کمبودها در تمامی کشور موجود است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدتقی جاپلقی امروز (یکشنبه) در آئین تودیع و معارفه شهردار شهرکرد، اظهار کرد: شهرکرد دارای آب و هوای بسیار خوبی است و جاذبه‌های طبیعی مختلفی دارد که همین عوامل گردشگران زیادی را به این شهر روانه می‌کند، اما متأسفانه نشاط و زیبایی‌های نظری در این شهر وجود ندارد اکنون ساختمان شورای شهر قدیمی و در شأن مردم نیست.

وی با بیان اینکه این شهر پتانسیل بسیاری دارد که باید برای شکوفایی آن تلاش کرد، تصریح کرد: شهر خوب ساختنی است دست تمام مسئولان اجرایی، خدماتی و امدادی را به گرمی می‌فشارم تا شهرکرد لایق مرکز استان و شهدای آن به ویژه شهدای مدافع سلامت باشد.

شهردار شهرکرد تاکید کرد: المان‌های شهری و برندها و نمادهای شهرکرد در سطح یک مرکز استان نیست؛ وضعیت مالی شهرداری نیز مطلوب نبوده البته کمبودها در تمامی کشور موجود است.

وی با بیان اینکه شهرداری خانه مردم است، گفت: با روی باز از مشارکت شهروندان در امور استقبال می‌کنیم.

«بهادر عبدالغنی»، شهردار سابق اظهار کرد: با همت شورای پنجم و ششم اتفاقات مطلوبی در شهر رقم خورد البته انتقادات و کاستی‌هایی بود که امیدواریم مردم ببخشند.

وی افزود: با همت دستگاه قضا، بازرسی و شورا شهر شهردای از پرداخت جریمه ۱۱ میلیاردی معاف و ۳۳ میلیارد به صندوق شهرداری بازگشت.

عبدالغنی تصریح کرد: با تلاش بخش‌های حقوقی و املاک و شهرسازی سازی اراضی مطلوبی به مجموعه شهرداری برگشت.

وی ساماندهی خدمات شهری که باعث نارضایتی مردم در رفت و روب و نظافت را در پی داشت که این مشکل مرتفع شد و همچنین راه اندازی کارخانه پسماند را از دیگر خدمات برشمرد.

عبدالغنی تاکید کرد: در سطح ملی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی انجام شد و در این زمینه ششمین شهر کشور بودیم.

وی ادامه داد: پس از ۱۱ سال برای نخستین بار ۵۰ میلیارد تومان از محل اوراق مشارکت اسلامی برای خرید اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی تخصیص داده شد، همچنین در حوزه عمران، پارک‌ها و… پروژه‌های عظیمی اجرا شد.

شهردار سابق شهرکرد با بیان اینکه امروز شرایط شهرداری مطلوب نیست، اظهار کرد: تلاش کردیم هزینه‌ها مدیریت شود در اجرای پروژه‌ها و اقدامات سعی بر استفاده از اهل کارشناسان بود چرا که شهر متعلق به همه شهروندان است.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از زحمات «بهادر عبدالغنی» قدردانی و «محمدتقی جاپلقی» به عنوان شهردار جدید شهرکرد انتخاب شد.

کد خبر 529462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.