رویکرد شورای شهر توجه ویژه به مسائل فرهنگی است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان به پاکیزگی شهرت دارد و باید این شهرت حفظ شود شورای شهر نیز آمادگی دارد برای بهبود وضعیت کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل قربانی امروز _دوشنبه ۲۵ مهرماه_ در آئین تکریم و معارفه خدمتگزاران مردم در شهرداری اصفهان اظهار کرد: قدردانی از زحمات کسانی که در مجموعه شهرداری فعالیت و تلاش کردند اقدام شایسته‌ای است البته افرادی که برای قبول مسئولیت منصوب شده‌اند نیز مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی افزود: این مسئولیت‌ها و سمت‌ها هر از گاهی در بین افراد چرخیده می‌شود و به نوعی آزمون فعالیت‌ها و عملکردها به شمار می‌آید.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با قدردانی از مدیران سابق فرهنگی و خدمات شهری شهرداری تاکید کرد: کسانی که امروز سمت می‌گیرند، روزهایی هم باید به افراد بعدی مسئولیت را تحویل دهند و مهم ارائه خدمت و گره گشایی از مشکلات مردم است تا ذخیره‌ای برای آخرت باشد.

وی با اشاره به هفته وحدت گفت: کسانی که می‌خواهند کارها را به عهده بگیرند باید بدانند که موفقیت ما این است که با همدلی، همبستگی و همراهی کار کنیم و از تفرقه به دور باشیم، اما این روزها در شبکه‌های اجتماعی مطالبی مطرح می‌شود که هیچکدام واقعیت ندارد؛ تاکید داریم وقتمان را روی این موارد نگذاریم زیرا هیچکدام پایه و اساس ندارد.

قربانی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر همراه و همگام با شهردار اصفهان در راستای انجام وظایف خود مصمم هستند، تاکید کرد: این شیطنت‌ها نمی‌تواند خللی در انجام امور ایجاد کند و اعضای شورا شورای شهر بالغ‌تر از آن هستند که این مسائل بر انجام وظیفه آن‌ها تأثیر بگذارد.

وی افزود: از روز اول این مسائل متعدد و بی پایه و اساس مطرح شده و قصدی جز ایجاد وقفه در کارها ندارند بنابراین نباید فریب بازی‌های این افراد را بخوریم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خطاب به کسانی که در فضای مجازی اقدام به انتشار اخبار کذب می‌کنند، گفت: شما از این اخبار تفرقه انگیزی که پخش می‌کنید و احساس بوی کباب می‌کنید بدانید که جایی خبری نیست و خودتان را خسته می‌کنید.

وی ادامه داد: حوزه‌های فرهنگی و خدمات شهری که امروز مسئولان آن تکریم و معارفه می‌شوند، در بدنه مدیریت شهری حوزه‌های بسیار حساسی است چرا که خدمات شهری خط اول تماس شهرداری با مردم است و مردم وقتی بیدار می‌شوند تا شب با خدمات این مجموعه روبرو هستند.

قربانی با تاکید بر اینکه حوزه خدمات شهری یک حوزه پرکار و پرمسئولیت است، گفت: اصفهان به پاکیزگی شهرت دارد و باید این شهرت حفظ شود شورای شهر نیز آمادگی دارد برای بهبود وضعیت کمک کند.

وی با بیان اینکه حوزه فرهنگی نیز یکی از حوزه‌های مهم و حساس در این زمان است، اظهار کرد: رویکرد شورای شهر در این دوره در تمام مسائل و انتخاب‌ها، توجه ویژه به مسائل فرهنگی است و انتظار می‌رود پس از چهار سال شاخص‌های موجود در این حوزه را ارتقا بخشیم؛ مسئولیت سنگینی که اگر مورد غفلت قرار بگیرد حوزه‌های دیگر نیز آسیب می‌بیند.

کد خبر 529457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.