چاپ هشتمین کتاب کارگر فضای سبز مشهدی

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از چاپ هشتمین کتاب محسن رحیم دل، کارگر فضای سبز مشهدی با عنوان "تنگه علیمردانی" و تقدیر از فعالیت‌ها و خدمات این کارگر خوش ذوق مشهدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی یعقوبی در حاشیه دیدار و تقدیر از این نویسنده مشهدی اظهار کرد: تمام نیروهای خدمات شهری به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا با ارائه خدمات مطلوب به زائران و مجاوران رضوی، با تمام وجود خادم الرضا باشند؛ در این میان هم هستند کسانی که علاوه بر خدمت در بدنه مدیریت شهری در سنگرهای دیگر نیز به شهر و مردم خدمت می‌کنند.

وی ادامه داد: نگارش هشت کتاب داستانی با موضوعات مختلف توسط رحیم دل، نشان از تلاش خستگی ناپذیر این نویسنده ارزشمند و شاغل در بدنه خدمات شهری شهرداری مشهد است و بر خود وظیفه می‌دانستیم تا از تلاش‌های وی قدردانی کنیم.

رئیس کمیسیون سلامت، بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی مشهد مقدس نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از تلاش‌های محسن رحیم دل در زمینه نگارش و نشر آثار فرهنگی گفت: حمایت از استعدادها و نیروهای شاغل در بدنه مدیریت شهری که در عرصه‌های فرهنگی نیز مشغول فعالیت هستند یکی از موضوعات مورد تاکید شورای ششم است.

سید ابراهیم علیزاده، رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی مشهد نیز در این دیدار گفت: استعدادهای هنری و فرهنگی مختلفی در حاشیه شهر مشهد وجود دارد که شناسایی و حمایت از آنان، می‌تواند نقش بسیار مهمی در توسعه فرهنگی مشهد داشته باشد.

به گزارش ایمنا، "محسن رحیم دل"، کارگر فضای سبز شاغل در منطقه چهار شهرداری مشهد و متولد سال ۵۳، تاکنون هشت کتاب با عناوین قصه‌های کوچه بازاری، جوش شیرین، غروب شد بیا، رد پای شیشه‌ای، کلاغ فضول، چنگ بزن، مجموعه‌ای با شرکت نویسندگان خراسان و تنگه علیمردانی تألیف و نشر کرده است و هشتمین کتاب وی به روایت رشادت‌های سردار شهید، حسن علیمردانی در تنگه چذابه اختصاص دارد.

کد خبر 529400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.