آغاز عملیات احداث سایت ورزشی در سنندج

شهردار سنندج از آغاز عملیات احداث سایت ورزشی در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج خبر داد و گفت: در زمینی به متراژ ۲ هزار مترمربع سایت ورزشی شامل زمین فوتبال، بسکتبال، ست بازی کودکان و فضای سبز احداث خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، سید انور رشیدی از آغاز عملیات احداث سایت ورزشی در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج خبر داد و اظهار کرد: این سایت در زمینی به متراژ ۲ هزار مترمربع سایت ورزشی شامل زمین فوتبال، بسکتبال، ست بازی کودکان و فضای سبز احداث خواهد شد.

وی افزود: ناحیه منفصل شهری نایسر از لحاظ وسعت و جمعیت یکی از بزرگترین نواحی منفصل شهری سنندج است.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: کمبود فضای سبز و زمین ورزشی و همچنین مکان مناسب برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان یکی از مشکلات اساسی این ناحیه منفصل شهری است.

رشیدی ادامه داد: این سایت ورزشی در انتهای خیابان حیران در محل ساختمان دهیاری قدیم نایسر در حال احداث است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر عملیات عمرانی احداث این دو زمین ورزشی در حال اجرا است که پس از احداث این زمین‌های ورزشی عملیات احداث فضای سبز، نورپردازی و همچنین طراحی و نقاشی جداره این سایت ورزشی انجام خواهد شد.

شهردار سنندج تاکید کرد: علاوه بر احداث این سایت ورزشی، شناسایی چند زمین دیگر در نایسر در دستور کار قرار گرفته که در صورت رفع مشکل تملک عملیات احداث چند زمین ورزشی دیگر هم اجرا شود.

کد خبر 529395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.