عبور شهرداری اصفهان از دوران گذار/ کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: زمان بازدیدهای طولانی برای صدور پروانه ساخت‌وساز کاهش پیدا کرده و در یکی از مناطق به سه روز رسیده که اعضا بر کاهش زمان بازدید در سایر مناطق نیز تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل قربانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعضای شورا در چهاردهمین جلسه علنی، با توجه به هفته وحدت بر حفظ وحدت، همدلی و همبستگی تاکید کردند. مجموع شورای شهر، مدیریت شهری و استاندار می‌توانند با وحدت و همدلی مشکلات شهر اصفهان را حل کنند.

وی با اشاره به هفته تربیت بدنی افزود: در صحن علنی شورا از چند نفر از زنان ملی پوش تیم‌های فوتبال ذوب آهن و سپاهان و ورزشکارانی که در مسابقات کشتی فرنگی و آزاد جهان مقام آوردند، قدردانی شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: در پی درخواست شورای شهر از شهرداری، زمان بازدیدهای طولانی برای صدور پروانه ساخت‌وساز کاهش پیدا کرده و در یکی از مناطق به سه روز رسیده که اعضا بر کاهش زمان بازدید در سایر مناطق نیز تاکید کردند تا روند صدور پروانه، ساده‌تر و راحت‌تر باشد و اعتماد شهروندان جلب شود.

وی افزود: تعداد زیاد لوایح ناحیه شهرداری به شورای شهر، نشان دهنده این است که شهرداری از دوران گذار عبور کرده و مجدد فعالیت‌های خود را به طور جدی دنبال می‌کند.

قربانی اضافه کرد: اعضای شورای شهر در این جلسه به لزوم پیگیری معضل فرونشست زمین که مسئله نگران کننده این روزهای اصفهان است تاکید کردند. در روزهای آتی اعضای شورای شهر با استاندار و نمایندگان مجلس جلساتی برای ارائه راهکار جهت کمتر شدن آسیب‌های فرونشست زمین خواهند داشت.

کد خبر 529375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.