گل محمدی:از تمام هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم

سرمربی پرسپولیس گفت: از نتیجه‌ای که به وجود آمد خیلی ناراحت هستیم و قبل از صحبت در مورد بحث‌های فنی از هواداران تیم مان عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش ایمنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از دیدار پرسپولیس و الهلال عربستان اظهار کرد: از نتیجه‌ای که به وجود آمد خیلی ناراحت هستیم و قبل از صحبت در مورد بحث‌های فنی از هواداران تیم مان عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: مسئولین این نتیجه قطعاً بر عهده من است و باید از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم. ما مقابل تیم خوبی بازی می‌کردیم، زمانی که خودمان توپ را در اختیار داشتیم نتوانستیم از پرس حریف خارج شویم. بازی مقابل تیم الهلال کار سختی بود چون مقابل هواداران این تیم بازی می‌کردیم. ما مشکلات زیادی داریم که باید حل می‌شد ولی نمی‌خواهم اینجا در مورد مشکلات حرف بزنم.

سرمربی پرسپولیس افزود: از نتیجه‌ای که به دست آمد خیلی ناراحت هستیم، می‌شد زمانی که یک بر صفر عقب بودیم گل بزنیم ولی از تک فرصت‌ها خوب استفاده نکردیم و روی تصمیم گیری های آخر هم مشکل داشتیم.

وی در واکنش به اینکه چرا تعویض‌هایش برای هجومی شدن پرسپولیس جواب نداد و همچنان تیمش در حالت دفاعی قرار داشت، گفت: تعویض‌های ما در فاز هجومی بود و سعی کردیم بازی را از حریف بگیریم. فکر می‌کنم که حریف تیم قدرتمندی در دفاع تیمی بود. این اجازه و فضا را برای پاس کاری و قطع توپ پیدا نکردیم. عملکرد ما در نیمه دوم با توجه به مشکلاتی که بود، می‌توانست بهتر باشد. در هر صورت تعویض‌های ما هم در فاز هجومی بود اما نتوانستیم از فضایی که باید به دست می‌آوردیم و تحت فشار حریف پاس می‌دادیم و موقعیت خلق می‌کردیم، موفق باشیم. ضمن اینکه حریف قدرتمند بود و در انتقال به حمله قوی بودند. الهلال از نظر فوتبالی حریف قدرتمندی بود و انجام این کارها برای ما سخت بود.

گل محمدی در واکنش به اینکه تیمش امسال نتوانست به فینال صعود کند و آیا تیم‌های عربستانی قوی‌تر شده‌اند، افزود: ما تغییرات زیادی به نسبت پارسال داشتیم. در هر فصل جدیدی، مشکلات جدیدی به ما اضافه می‌شد. نمی‌خواهم زیاد درباره این مباحث صحبت کنم. شرایطی که تیم ما همیشه قبل و بعد از آسیا دارد، عجیب و غریب و غیر قابل باور است و اگر توضیح دهم، شاید شما هم باور نکنید.

وی تصریح کرد: تیم‌های عربی با توجه به هزینه‌های خوب در بحث جذب بازیکنان خارجی و ستاره‌ها از تیم‌های ایرانی جلوتر هستند. از آن طرف شرایطی برای تیم ما در ایران به وجود آمد که نتوانستیم ستاره و بازیکن خارجی بگیریم. این مباحث برای ما اذیت‌کننده است. نمی‌خواهم توجیه کنم اما از لحاظ رقابتی و امکاناتی شرایط بین تیم ما و تیم‌های دیگر نابرابر است.

کد خبر 529263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.