ایجاد قطعه جدید دو طبقه در آرامستان بروجن

شهردار بروجن گفت: احداث قطعه جدیدی را به صورت دو طبقه در آرامستان شهر در دست اجرا داریم که برای نخستین بار در این شهر عملیاتی می‌شود.

حمزه علی ولیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آرامستان بروجن در شمال شهر قرار گرفته و مردم از نظر دسترسی به آن مشکلی ندارند، سیستم حمل‌ونقل همگانی نیز خدمات لازم را ارائه می‌دهد.

وی افزود: طراحی این آرامستان در گذشته طبق نظر مشاور انجام شده است و در سال گذشته نیز مسیر دسترسی آن اصلاح شد.

شهردار بروجن تاکید کرد: با شیوع بیماری کرونا، غسالخانه ویژه متوفیان کرونایی در آرامستان احداث شده است.

وی با اشاره به احداث قطعات جدید در این آرامستان گفت: ایجاد قطعه جدیدی را به صورت دو طبقه در دست اجرا داریم که برای نخستین بار در شهر بروجن محقق می‌شود.

ولیان با بیان اینکه در سال جاری اعتبار ۶۰۰ میلیون تومانی برای این آرامستان هزینه شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه آرامستان بروجن با سرعت در حال تکمیل است، سیاست دو طبقه کردن آن می‌تواند فعلاً شرایط را کنترل کند.

وی خاطرنشان کرد: کمربندی شمالی بروجن در دست اجرا بوده و پیش‌بینی شده است تا از این سمت نیز به دسترسی به آرامستان مقدور شود.

شهردار بروجن اضافه کرد: این پروژه، مسیر را برای افرادی که از سمت استان اصفهان وارد شهر می‌شوند و قصد رفتن به آرامستان را دارند، تسهیل کرده و به کاهش ترافیک سطح شهر کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه در آرامستان قبلی بروجن دیگر متوفی به خاک سپرده نمی‌شود تصریح کرد: آرامستان فعلی برای ۵۰ سال آینده ظرفیت دارد. این آرامستان فضای سبز کافی دارد و حدود ۱۰ سال پیش به بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 529251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.