وزیر کشور: نیروی انتظامی محور تامین امنیت عمومی و اجتماعی در کشور است

وزیر کشور گفت: نیروی انتظامی محور تامین امنیت عمومی و اجتماعی در کشور است لذا تمامی دستگاه‌ها باید برای رفع نیازها و خواسته های ناجا هماهنگی های لازم را به عمل آورند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد وحیدی روز شنبه -۲۴ مهرماه- در حاشیه نشست فصلی فرماندهان، رؤسا و معاونان ناجا اظهار کرد: هدف اصلی اینجانب برای حضور در این نشست با حضور فرماندهان، رؤسا و معاونان ناجا، عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی و تشکر از زحمات تمامی مسئولان، فرماندهان و سربازان جان‌برکف ناجا است.

وی افزود: این سربازان، پاسداران نظم و امنیت در کشور هستند؛ امنیت امروز را مدیون حضور این عزیزان هستیم و به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا "نیروی انتظامی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است".

وزیر کشور با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف حضور در این جلسه بررسی اقدامات در دستور کار نیروی انتظامی است، گفت: کارهای بسیار مهمی در نیروی انتظامی خصوصاً در حوزه هوشمندسازی پلیس انجام شده است؛ ان‌شاءالله با تحقق پلیس هوشمند یک گام بسیار بزرگ در ارتقا نیروی انتظامی برداشته خواهد شد.

وحیدی تاکید کرد: نیروی انتظامی محور تأمین امنیت عمومی و اجتماعی در کشور است از این رو تمامی دستگاه‌ها باید برای رفع نیازها و خواسته‌های ناجا هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند.

وی خاطرنشان کرد: بحمدالله امروز نیروی انتظامی از قدرت‌های ارزشمندی برخوردار و همچنین با بهره‌مندی از فناوری‌های روز به عنوان نیروی حرفه‌ای مطرح است؛ ضمن اینکه نیروی انتظامی دارای نیروهای جان‌برکفی است که در تأمین امنیت کشور و مردم و همچنین مبارزه با قاچاق مواد مخدر و هر آنچه که جوانان این کشور را به تباهی می‌کشاند مبارزه می‌کند.

وزیر کشور تصریح کرد: نیروی انتظامی استوارانه و مردانه در این راه ایستاده و ما نیز به آن افتخار می‌کنیم، از سویی عده‌ای حرف‌های بی منطق و ماجراجویانه می‌زنند اما ما می‌گوئیم که سند صحت عمل ما در مبارزه با مواد مخدر، شهدای بزرگ نیروی انتظامی است.

وحیدی در خصوص هوشمندسازی پلیس نیز یادآور شد: به‌کارگیری فناوری‌های روز، چابک سازی و پاسخ به هنگام، توسعه اشراف اطلاعاتی و استفاده از ظرفیت‌های برون سازمانی برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر از محورهای اصلی پلیس هوشمند است که در این راستا اقدامات مطلوبی انجام شده است.

کد خبر 529214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.