روشندلان منشأ خدمات بسیاری در شهرداری هستند/ برقراری عدالت بین کارکنان شهرداری

به مناسبت ۲۳ مهرماه روز جهانی عصای سفید، کارکنان روشندل شهرداری با شهردار اصفهان دیدار و درخواست‌ها، مطالبات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

به گزارش ایمنا، علی قاسم‌زاده در این دیدار ضمن تبریک روز عصای سفید به روشندلان شاغل در شهرداری، اظهار کرد: این روز، روزی است که روشندلان جهان طراوت، پویایی و نشاط را به جویبار زندگی فرا می‌خوانند، در این روز روشن ضمیران فریاد می‌زنند ما هم تپیدن قلب زندگی و زدن نبض طبیعت را احساس می‌کنیم و حتی می‌توانیم با همین چشمان به ظاهر بسته خویش در زلال شعور و فطرت خدایی مان، جمال و جلال حضرت حق را بنگریم.

شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد: بتوانیم بخشی از مطالبات جامعه روشندلان شهرداری را که بحق است پیگیری کرده و آن را ادا کنیم، زیرا این را وظیفه خود می‌دانیم.

روشندلان منشأ خدمات بسیاری در شهرداری هستند/ برقراری عدالت بین کارکنان شهرداری

وی با بیان اینکه یکی از آرمان‌های من برقراری عدالت بین همه پرسنل شهرداری است، افزود: لازم است تا جایی که امکان دارد این عدالت را برقرار کرده تا همه کارکنان شهرداری به ویژه روشندلانی که جز خانواده شهرداری بوده و منشأ خدمات بسیاری هستند از شرایط یکسان برخوردار باشند.

قاسم زاده تاکید کرد: فرصت دیدار با روشندلان عزیز شهرداری در این روز مبارک را به فال نیک می‌گیریم. پیگیری موارد درخواست شده از سوی این کارکنان جزودغدغه‌های شهرداری است و تا جایی که امکان دارد تلاش می‌کنیم امنیت شغلی این عزیزان در هر حوزه‌ای ارتقا پیدا کند.

کد خبر 529180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.